sâmbătă, 20 septembrie 2014

Demachiant pentru ochi Yves Rocher- o mare dezamagire


Daca ati mai citit articole pe blogul meu, ma declaram fan al produselor Yves Rocher.Imi plac gelurile lor de dus, parfumurile, si mai ales ofertele online si cele personalizate!

Dar demachiantul primit la penultima comanda m-a dezamagit!

E special creat pentru zona ochilor si ma asteptam sa nu am probleme, Dar ma ustura si il mai folosesc doar pe fata pentru a indeparta machiajul, dar atunci cand ma dadeam cu rimel si eram nevoita sa insist la demachiere in zona ochilor, ma ustura  foarte tare, de trebuia sa ma spal imediat pe fata cu multa apa!



Intr-adevar nu are parfum si parabeni asa cum este specificat pe sticuluta, dar nu inteleg de ce am avut aceasta reactie la el.



Chiar sunt curioasa daca vreuna din voi a mai folosit acest demachiant, daca s-a confruntat cu aceiasi problema.
De la ei nu am folosit demachiant pana acum si am zis sa il incerc pe acesta, dar se pare ca am ales gresit.

Cand nu este la promotie costa 22 ron si are 200 ml ,cantitate ok pentru acest pret daca si-ar fi facut treaba asa cum trebuia.
Cred ca voi reveni la demachiantul Garnier cu care nu am avut probleme desi nu era special creat pentru zona ochilor.

Un comentariu:

  1. Buna!

    Si eu am incercat sa folosesc acest demachiant de la Yves Rocher si am avut aceeasi problema, ma usturau ochii, lucru ciudat dat fiind faptul ca e special creat pentru curatarea ochilor.
    Am folosit cam o treime din el si l-am aruncat dezamagita :(.
    Recomand pentru demachierea ochilor uleiuri (de masline, de nuci, de migdale) - macar uneori. Desi sunt grase, mie imi fac bine pentru ca se pare ca am o zona a ochilor sensibila.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!