luni, 22 septembrie 2014

Balsam par Cien





Daca vorbesc de ingrijirea parului, nu mi-ar ajunge 1000 de postari cred!!
Este domeniul care ma intereseaza cel mai mult si in care investesc cei mai multi banuti.
Dar nu mereu ce e scump e si bun, asa ca am zis sa fac un experiment incercand balsamul de par Cien pentru par vopsit , cumparat de la Lidl.
A costat 5 ron , gramajul fiind unul mai mare decat la produsele de gen din comert, avand 300 ml.
Am zis ca ce poate face la acest pret? Dar mare mi-a fost mirarea cand am vazut ce matasos si fin imi face parul dupa ce il aplic. Miroase floral si persista aroma pe par cateva ore dupa aplicare.
Lasa parul usor de pieptanat si se si consuma destul de greu.
L-am folosit si ca si masca de par atunci cand am facut o masca din ulei de masline, lapte si balsam de par. Si rezultatul a fost unul foarte ok:par matasos si usor de pieptanat.

Cum sunt la al 2lea produs marca Cien pentru par, dupa ce am mai folosit samponul de la ei, ma tenteaza si alte produse cosmetice de la ei.

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!