luni, 5 mai 2014

Prima mea comanda E.L.F


Prima comanda ELF  isi face loc in postarile mele.
Eram sceptica in ceea ce priveste calitatea produselor , mai ales ca au preturi accesibile, mai ieftine decat Avon sau Oriflame de exemplu.

Aveam nevoie de farduri, avand in trusa doar 2 : unul de la Yves Rocher si unul no name.
Si am ales  trusa de 4 nuante Silver Lining  si Golden Goddess.
Pe ambele am dat 30 ron cu tot cu transport.
M-am grabit si am plasat comanda si la nici o zi  am primit oferta pe mail ca dadeau si un primer cadou la o comanda de 40 ron.
Imi place ca periodic au promotii, desi e bine sa  va inscrieti la newsletter-ul lor.


 
Comanda a ajuns foarte repede , cam in 2 zile, primita la Posta.



Despre farduri nu fac o postare separata, caci nu imi place sa pozez machiata, dar pot spune ca sunt super!!

Nu se strang pe pleoape , cum am patit cu fardurile Oriflame, si rezista chiar si 8-9 ore.




Sunt usor sidefate nuantele alese de mine, si acum in sezonul cald se aseaza numai  bine pe pleoape.


Ati comandat produse de-ale lor?
Eu sigur voi deveni clienta lor!

6 comentarii:

  1. au produse bune, am comandat de cateva ori si sigur vor mai urma si alte comenzi

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu recomand produsele elf, sunt bune avand in vedere preturile si poti alege si alte lucruri bune de la ei. am vorbit si eu despre ele pe blogul meu si te astept sa vezi parerea mea despre ele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am multe comenzi la activ, chiar au produse bune, eu cel puţin numai pe acelea le-am nimerit! ♥
    Îţi recomand cu drag să încerci şi pensula pentru pudră din gama studio, la 22 lei, când nu e la promoţie. Face minuni! ♥
    Primer-ul la 9 lei e foarte fain, gelul fixator pentru sprâncene, multe... ♥

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!