duminică, 25 mai 2014

Crema de zi Nutritive Vegetal Yves Rocher

Am castigat pe un blog acest premiu|: crema de fata Yves Rocher, masca de fata Balea si balsam de buze Balea.


Am folosit crema de fata de la Yves Rocher mai bine de 2 luni si acum am ajuns la capatul borcanasului si imi pot spune parerea cu privire la efectele ei.




Este indicata pentru persoane cu ten uscat si foarte uscat.
Desi tenul meu era unul mixt, pe perioada rece el se incapataneaza sa devina uscat, pe alocuri sa mi se cojeasca pielea.


Am folosit crema in fiecare zi, dimineata si seara, dupa demachiere.

Mi-a placut mult deoarece:
  •  nu lasa pelicula grasa
  • se absoarbe bine in piele
  • mi-am simtit pielea hidratanta
  • pret 49 ron cand nu e la reducere




"Ingrediente de origine vegetală : Extract de sevă de Frasin, ulei de Macadamia, unt de Karité, apă de Hamamélis provenit din agricultura biologică.

Formulă testată sub control dermatologic. 0% parabeni, ulei mineral, colorant.


Un ten catifelat, suplu și relaxat pe durata întregii zile cu această cremă nutritivă de zi.

- Hrănește pielea intens.
- Reduce senzația de disconfort și de întindere a pielii.

Avantaj : o veritabilă “cold cream*” fără efect gras.* Cremă fondantă densă."

Un comentariu:

  1. Pana acum nu am incercat decat 2 creme de la Yves Rocher care mi-au placut mult .. dar am avut si experiente neplacute cu ei ( am scris pe blogul meu despre asta ). Ma tenteaza mult produsele Balea si trebuie sa-mi cumpar acea masca de fata !! :*

    From : http://unforeseeable-blog.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!