sâmbătă, 17 mai 2014

Masca de par Wella System Professional

Am comandat de pe Aoro masca de par Wella System Professional pentru par tratat chimic sau degradat.
De ce am ales aceasta masca?




Pentru ca parul meu a suferit o decolorare si o vopsire.Chiar daca au fost realizate la salon  cu produse profesionale , tot imi simt parul mai fin, si lipsit de vitalitate cu tendinta de despicare la varfuri.Si nu am folosit pana acum produse profesionale pentru par.

Iata ce promite Wella:



"De-a lungul celor 133 de ani de performanta fara precedent, laboratoarele Wella au acumulat secrete inca nestiute dar inglobate deja in formulele produselor System Professional. Acestea permit ca visele dumneavoastra sa se transforme in realitate intr-un mod magic, aparte.
Arhitectura linie SP Care
Pasiunea SP se traduce in dorinta de a ridica ingrijirea parului la un alt nivel. Astfel, sunt aduse laolalta cercetarea stiintifica si tehnologiile de ultima ora in ceea ce priveste parul cu expertiza frumosului pentru a oferi fiecarui client in parte solutia perfecta. Arhitectura gamei reflecta aceasta pasiune: System Professional ofera un sistem de ingrijire personalizat si flexibil, acoperind toate nevoile relevante si de asemenea diferitele nivele de servicii in salon:
  • SP Essential Care: sampoane cu formule avansate pentru a crea baza optima pentru tratamentele urmatoare
  • SP Express Care: tratamente cu actionare rapida sau leave-in care ofera beneficii vizibile imediat
  • SP Intensive Care: tratamente-masca cu concentratie maxima, seruri avansate si emulsii ce folosesc tehnologie de ultima ora.
  • SP Personalized Care: 5 INFUZII care mixate cu mastile SP ofera un extra beneficiu suplimentar, personalizat. Acestea sunt disponibile doar pentru serviciul SP Hair Alchemy in salon.
  • SP Finishing Care: Ingrijire finala ce pregateste parul pentru styling.


  • Repara parul cu pana la 100% dupa o aplicare
  • Protejeaza impotriva degradarii ulterioare
  • Pentru par foarte degradat, cu fir mediu pana la gros"






Masca de par Wella SP Repair  vine sub forma unui borcanas atractiv , la care trebuie doar sa invarti o data capacul si se deschide,  iar la inchidere doar se apasa.
E un aspect minuscul, dar mie mi-a placut!!

Se aplica o cantitate mica de produs, in comparatie cu mastile de par mass market, si  e destul de economa.Initial am pus in palma mai mult produs si s-a simtit, dar stiti cum e prima oara cand folosesti produse profesionale nu stii pana nu vezi!!:)

Hidrateaza foarte bine parul, e usor de pieptanat.

Miroase a vanilie parca, si persista aroma in par chiar si o zi dupa spalare.
Am aplicat doar de la jumatatea parului inspre varfuri , nu si la radacina, caci am un par care se ingrasa destul de repede si imi apare matreata.



Este produsa in Germania.
Am ales cantitatea de 200 ml pentru a-mi face o idee despre produs si am platit 63 ron.
O gasiti si la 400 ml la pretul de 91 ron.

Recomand din suflet masca de par Wella, pentru ca efectele sale chiar se vad.Si desi e mai scumpa decat alte produse merita!

Un comentariu:

  1. multumim de review...chiar cautam o masca de par! o sa o incerc si eu si sper sa aiba acelasi efect minunat!
    frumos blogul..te astept si la mine : http://totallycoolarts.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!