luni, 7 aprilie 2014

Oferta Yves Rocher aprilie 2014

Oferta lunii aprilie cuprinde:


1. -40% reducere pentru un produs la alegere, cu exceptia promotiilor, a seturilor, a produselor cu bulina verde si a produselor in editie limitata. Reducerea se aplica celui mai scump produs din cosul de cumparaturi.

2. Pentru o comanda de minim 39 RON, o surpriza la alegere dintre:

Set Liliac Violet: Apa de toaleta + Gel de dus
Crema BB Ten sublim – doua nuante la alegere (mediu si deschis)
Set duo pentru ten luminos: Gomaj cu extract din samburi de caisa + Masca racoritoare cu extract de merisoare
Crema de zi pentru intensificarea tineretii tenului

3. Pentru o comanda de minim 99 RON:

- Geanta de plaja RETROPICAL, cu maner din bambus si imprimeu de inspiratie tropicala OFERITA
- Trusa Vanity multi-compartiment, la doar 12,9 RON, in loc de 29 RON

De asemenea, si luna vine cu 4 oferte exceptionale:
  1. Set de 4 geluri de dus Jardins du Monde la 30 RON + Trusa de cosmetice OFERITA
  2. Set Lacramioare (Apa de toaleta, lapte de corp, gel de dus) la doar 69 RON, in loc de 120 RON.
  3. Set machiaj, la doar 59 RON, in loc de 126,5 RON + mini mascara Sexy Pulp OFERIT
  4. Set nutritiv pentru piele uscata (crema de ten, lapte reparator) la doar 49 RON, in loc de 99 RON + balsam de buze OFERIT.

Nu in ultimul rand, cheltuielile de expediere sunt oferite pentru o comanda de minimum 99 RON.

Tentant mai ales apa de toaleta cu liliac. Am mirosit-o la cineva si chiar miroase super!!

Pentru a comanda click pe bannerele de pe blog, cea de sus , sau cea din partea dreapta

3 comentarii:

  1. Mereu sunt oferte foarte bune la Yves Rocher ,sunt abonata si eu si primesc pe mail mereu . Parerea mea este ca merita .

    RăspundețiȘtergere
  2. Produse de calitate si la preturi foarte avantajoase, am folosit si eu cateva din cele pe care le-ati prezentat!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!