vineri, 11 aprilie 2014

Cumparaturi Yves Rocher Martie 2013

Cum nu am putut rezista tentatiei de a primi un parfum cadou, am plasat o noua comanda Yves Rocher.

Iata ce produse am comandat:
  • Demachiant
  • Gel de dus cu cafea
  • Sampon pentru par uscat
  • Gel racoritor pentru picioare
  • Masca de fata
  • Luciu buze
  • Lotiune de corp
  • Crema de maini cu cacao





Am platit 109 ron, beneficiind si de livrare gratuita si am primit cadou urmatoarele produse:
  • Apa de parfum Moment de Bonheur . 50 ml..care normal costa 120 ron la reducere
  • Crema de maini, 50 ml.pret 17 ron
  • Portfard rosu




Sunt multumita de ofertele lor si luna aceasta voi profita din nou: comand de minim 39 ron si primesc apa de toaleta si gelul de dus cu liliac!!

In plus pentru clientii existenti, sunt oferte speciale   ,pe care le primiti in colet.
Ca de exemplu:

Comand de 49 ron si primesc ceasul din otel inoxidabil cadou.

Daca va tenteaza accesati bannerul din partea de sus a blogului!!


3 comentarii:

  1. Să le folosești cu plăcere !
    Am încercat o mulțime de produse de la Yves Rocher și îmi plac :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Să te bucuri de toate cu multă plăcere! ♥
    Ceasul e tare, tare frumos ♥

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!