marți, 11 iunie 2013

E timpul sa castigi



De cate ori nu ai auzit de Avon, sau cate persoane nu te-au abordat pentru a te inscrie ca si reprezentant? Nenumarate cred! Si, totusi nu ai decis sa faci acest pas din varii motive: 
  • Nu ai timp - sa trimiti comenzile online si sa astepti curierul cred ca nu necesita timp.
  • Nu crezi ca ar avea cine sa cumpere de la tine-  TOATA lumea foloseste cosmetice!! Poate nu toti vor comanda crede Anew,  dar toti folosim un gel de dus, un roll-on, sapun lichid, etc
  • Sunt prea multi reprezentanti in zona mea -  fii sigura ca nu e asa!! Poate unele persoane au renuntat la Avon,altele au plecat din tara, altele pur si simplu nu se mai ocupa....si uite asa clientii lor au ramas "neacoperiti". si e posibilitatea ta de a-i coopta ca si clienti!
In plus Avon se reinventeaza pe zi ce trece!

In fiecare brosura apare ceva nou. Eu am tras cu ochiul la brosura 11 si deja am un whislist destul de lung: sampon cu arginina si cheratina, noile ambalaje ale favoritelor mele Planet Spa imi fac cu ochiul, parfumuri noi...si toate la pret accesibil.


In plus ai competitii la care doar ca reprezentant vei castiga, si bani si produse.
Iata care iti sunt beneficiile daca te vei inscrie acum:




1. Daca prima comanda ca Reprezentant Avon este de minim 140 lei noi iti vom oferi gratuit rujul Perfect Kiss nuanta Berry Smooth si lacul de unghii Pro Nail + nuanta Berry Shimmer (valoarea premiilor 50 lei)
2. In a doua campanie de la inscriere revino cu o comanda de minim 180 lei si vor fi ale tale aceste 3 produse: lotiunea de corp Skin so Soft cu ulei de argan, crema de noapte Beautiful Hydration si masca de fata cu fructe goji de la planet spa (valoarea premiilor 76 lei)
3. A treia ta campanie ca Reprezentant Avon iti aduce bonus pentru consecutivitate un discount mai mare cu 5% sau chiar 10% pentru comenzii mai mari de 750lei. Valoarea minima a comenzii in aceasta campanie trebuie sa fie de 120 lei si trebuie sa fi fost activ in ultimile 2 campanii.Se considera ca esti reprezentant activ daca plasezi comanda de minim 120 lei / campanie.
4. A patra ta campanie de la inscriere iti aduce apa de toaleta Avon Sensuelle si si mascara Supershock la comandarea de produse din brosura avon de minim 290 lei (valoare produse cadou 116 lei)



Personal, eu iubesc Avon-ul!! Sunt inscrisa si la Oriflame- dar nu mai cumpara clientii mei demult produse Oriflame, si la Lifecare, dar acele produse se gasesc si la plafare....asa ca eu raman fidela Avon-ului!!


Asa ca, daca esti din Iasi, te astept 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!