joi, 13 iunie 2013

Balsam par TreSemme Naturals volume

Am primit spre testare  de la cosmeticepenet , balsamul TreSemme Naturals pentru volume.
Tot de pe blogul Cameliei am aflat de produsele TreSemme si ca sunt foarte apreciate.


Avand in componenta intr-o cantitate apreciabila extracte naturale de aloe vera (Aloe Barbadensis Leaf Juice) si de avocado (Persea Gartissima), extracte certificat de catre USDA (United Stated Department of Agriculture), balsamul pentru volum  va proteja impotriva deteriorarii si a ruperii, pastreaza parul curat, mai puternic si mai manevrabil. 
Produs hipoalergenic, in compozitia caruia s-au evitat ingredientele a fi cunoscute a produce orice reactie alergica, oricat de slaba. balsamul este sigur si pentru persoanele care au parul vopsit, folosirea lui neducand la scaderea intensitatii culorii parului vopsit. Recomandat tuturor tipurilor de par.




Parerea mea despre el:



  •  Pret 35 ron- 739 ml..ceea ce e mai mult decat convenabil
  • Are consistenta unui balsam normal
  • Miroase foarte placut
  • Lasa parul moale la atingere
  • Da un oarecare volum parului, nu-l incarca
  • Per total imi place si voi cumpara pe viitor si sampon din aceiasi gama.
  • Nu are parabeni si silicon
  • Se poate vedea cu usurinta cand se termina produsul

Pe viitor il voi recumpara, caci imi prieste foarte mult.
Ati folosit produse TreSemme?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!