marți, 13 noiembrie 2018

Produse pentru par folosite in ultima perioada


In ultima vreme, am tot schimbat sampoanele. M-am tuns scurt , bob, si acum cam regret, dar va creste parul!
Imi pare bine ca asa am scapat de tot ce era deteriorat de la folosirea placii de par.In ceea ce priveste sampoanele ma impac in continuare bine cu cel  profesional de la Subrina pentru par vopsit.


Am folosit si tratamentul de la Aussie pentru par deteriorat, dar nu am avut rabdare sa il las 3 minute sa actioneze pe par. L-am folosit mai mult ca si balsam, si a fost ok. Descurca bine firul de par si are un miros fresh.

La un salon am primit feedback-uri foarte bune despre acest sampon organic, dar din pacate parului meu nu i-a priit, asa ca a sfarsit ca si gel de dus!:)
Este vorba de samponul Organic Pure Care.


Am schimbat fixativul care mi-a deteriorat firul de par cu acest spray de fixare cu ingrediente naturale , extract de bambus  ce are rol anti  electrizare dar si de fixare. Ofera o fixare medie, exact ce imi doream eu, si nu ingrasa firul de par.
Se gaseste doar in saloane si este de la Kyana.


Tot de la Kyana am cumparat si samponul pentru par gras. Este destul de ok, doar ca acum avand parul scurt, mi se ingrasa mai repede, decat atunci cand era mai lung. Am pus putina sare in el, si am vazut ca nu se mai ingrasa asa tare parul. Ori o fi de la sampon, ori de la sarea pusa in el.Stiu ca normal sarea nu e buna, dar am vazut o fata pe youtube ca a folosit acest ingredient pentru a nu i se mai ingrasa parul atat de tare, si a functionat!!




Voi ce produse folositi pentru par?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!