duminică, 18 noiembrie 2018

Crema Apivita Bee Radiant






Crema Apivita Bee Radiant era pe lista mea de cumparaturi de mult timp, dar iaca ca acum a venit si vremea ei. Am cumparat-o pentru toate laudele primite , si pentru ca doream sa incerc si altceva.  

Crema  are în compoziție ingrediente naturale de până la 99% și nu conține parabeni, silicon, propilen glicol, butilen glicol, ulei mineral, etanolamină, ftalați sau nitromosc.


BEE RADIANT are efecte de anti-îmbătrânire, luminozitate, hidratare, protecție împotriva factorilor agresivi din mediu și revitalizare pentru starea de spirit datorită combinației de uleiuri esențiale pure 100% organice – bergamotă, grapefruit, mandarin verde și trandafir.

Potrivit descrierii oficiale, crema Bee Radiant pentru ten încetinește procesul de îmbătrânire al pielii, previne și netezește ridurile, intensifică luminozitatea pielii și conferă un aspect întinerit, lasă pielea netedă, catifelată și radiantă. De asemenea, hidratează și protejează tenul împotriva factorilor agresivi din mediul extern.

  • Crema iluminatoare anti-îmbătrânire cu textură lejeră (154,99 lei)
  • Crema iluminatoare anti-îmbătrânire cu textură bogată (154,99 lei)
Eu am ales varianta bogata , pentru ca doresc mai ales seara o ingrijire mai profunda pentru tenul meu, desi am ten mixt si vara devine gras.
Ca si rutina , aplic dimineata dupa ce am folosit gelul de curatare, si apoi crema cu factor de protectie 50 daca ies din casa, daca nu raman doar cu cea Apivita pe ten.

Intra foarte repede in ten, si fata se simte hidratata si diferita fata de cum o simteam cand foloseam alte produse de ingrijire.
De cum o aplici pe fata se simte un miros fresh ca de menta, si o revigorare instanta a tenului.

Cu toate ca este destul de scumpa pentru o crema, eu zic ca merita fiecare banut, pentru ca de la o varsta(31 in cazul meu), este bine sa acordam tenului o grija mai mare, si ingredientele pe care cremele utilizate le contin.

Este produsa in Grecia.



Mie mi-a priit si tenul meu se simte mult mai bine dupa ce o folosesc.Il simt mai hidratat, si mai ales acum in sezonul rece, conteaza sa schimbam produsele de ingrijire, fata de cele utilizate vara.


Un comentariu:

  1. Thank you for any other fantastic post. Where else may anyone get
    that kind of information in such an ideal manner of writing?
    I have a presentation subsequent week, and I am on the look for such information.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!