miercuri, 16 august 2017

Produse pentru rutina ingrijirii unghiilor


De cand am renuntat la gel au trecut cam 6 luni si deja vad cum unghiile mele s-au intarit si le pot lasa si eu putin mai lungi fara sa se rupa. Sunt foarte incantata ca am renuntat la gel, pentru ca prefer naturaletea pe unghii si nu le mai suportam asa lungi. Satula de atatea desene si modele, am optat acum  pentru culori nude sau doar intr-o singura nuanta a ojei, fara alte modele.

Ce m-a ajutat foarte mult a fost intaritorul Eveline, pe care l-am mai laudat eu aici pe blog, si care  chiar face minuni!

Mi-a intarit unghiile si acum le pot tine si fara oja, fara sa se mai rupa sau sa aibe un aspect neplacut.
In ritualul meu pentru ingrijirea unghiilor folosesc la inceput pila Killys care imi place enorm pentru ca are o parte dura cu care scurtez unghiile( nu folosesc forfecuta sau unghiera niciodata, le scurtez doar din pila) si o parte soft care da luciu unghiei.

Apoi aplic intaritorul Eveline in 2 straturi, oja daca optez sa port unghiile colorate si apoi uleiul de cuticule Farmec. Am observat ca de cand folosesc acest ulei cuticulele nu mai cresc ca nebunele , sa le agat apoi , sa dea sangele..stii cred si voi povestea cuticulelor naravase!!


La final aplic crema de maini Oriflame si manichiura mea este gata!!
Acestea sunt produsele folosite cand doresc o manichiura naturala fara sa aplic lac de unghii!


Iar aceasta este ultima mea manichiura cu 2 produse noi!


 De curand am adaugat colectiei mele de produse pentru manichiura  oja Lovely- luata din DM la 7 ron in nuanta Marsala si Gel Top Coat Marrionnaud - luat la promotie la 10 ron!! Mi se termina top coat- ul de la Farmec si gasindu-l la doar 10 ron nu am rezistat tentatiei de a-l cumpara.

Rezistenta e foarte buna si sunt foarte multumita de el!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!