duminică, 13 august 2017

Crema Optimals AgeRevive Oriflame

Am ales aceasta crema pentru ca vara folosesc o crema cu SPF, si aceasta de la Oriflame promite sa tina la distanta  efectele imbatranirii tenului. Nu sunt eu prea batrana, dar de cand am implinit 30 ani, incerc sa folosesc produse destinate acestei varste, si sa previn ridurile.

La inceput mi s-a parut grasa, dar am zis sa o folsoesc de cateva ori. Nu prea am fost incantata de ea, pentru ca , desi intra destul de repede in piele, trebuie pus foarte putin produs. Daca scapi mai mult, este un chin sa intre in piele.Am mai folosit creme cu SPF, dar nu erau atat de dense .

La prima aplicare pare ca o crema solara pe care o folosim la plaja pentru corp, atat de densa e, ca sa va faceti o idee.

A costat 25 ron la reducere, dar nu o recomand , mai ales daca aveti tenul mixt ca al meu, care vara se ingrasa mai repede.


Din fericire, plec la mare peste cateva zile si o voi folosi acolo pentru fata, dar si corp, avand tenul care nu se inroseste la soare, imi permit sa aplic doar 15 SPF.

Intre timp, mai caut creme cu SPF care sa aibe textura mai light. Ceva sugestii??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!