sâmbătă, 10 iunie 2017

Sampon Viorica Cosmetic


De curand s-a deschis la Iasi un nou magazin -Viorica , cu produse aduce din Republica Moldova, toate fiind naturale, fara parabeni. Au diverse game atat pentru par si corp, cat si pentru fata.
Mie mi-a atras atentia un sampon( ca de obicei )! Si am achizitionat samponul cu Multivitamine
'Are 250 ml si a costat 8 ron, ieftin ce e drept,dar pentru parul meu nu a functionat, provocandu-mi matreata.

Dar pentru  persoanele care au un normal, cred ca ar functiona. Are extracte de plante, de castan secial pentru parul mixt, ce intareste firul de par si previne ingrasarea lui.





Daca in ceea ce priveste produsele pentru par , sunt eu mai selectiva, o sa cumpar de la ei produse pentru corp si chiar si o masca de par.

Ati folosit produse de-a lor?

Un comentariu:

  1. Nu am folosit produse de-a lor dar cred ca este bun daca contine ingrediente naturale,pana nu incerci nu poti sa-ti dai o parere.Un articol interesant,e bine de incercat ,de ce nu?

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!