sâmbătă, 24 iunie 2017

Sampon Profesional Londa antimatreata


Samponul Londa Professional anti matreata este cea mai noua achizitie a mea. Confruntandu-ma in ultima vreme iar cu matreata, am ales acest produs destinat exclusiv acestei probleme.

Textura este cremoasa, de culoare alba si face spuma destul de multa. Avand parul vopsit la salon cu produse profesionale, incerc sa am grija sa nu il folosesc si pe lungimea firului de par pentru a nu estompa stralucirea vopselei.
Dar am observat ca nici la radacina nu afecteaza culoarea, nu mi-a curs vopseaua, desi de multe ori sampoanele anti matreata au acest efect.
Fiind totusi un produs profesional si el, acest sampon s-a adaptat foarte bine nevoilor mele.

L-am cumparat la pretul de 20 ron pentru 250 ml, ceea ce mi s-a parut foarte ok , pentru cei care sunt din Iasi, il puteti gasi la acest pret la magazinul Kallos din Complexul Felicia Iasi.

Am observat ca in unele magazine cu produse profesionale de par era mult mai scump.

Sistemul de dozare este unul destul de econom, si pentru mine este ideal acum.

Pentru mine este cea mai buna descoperire in materie de sampon anti matreata. L-ati incercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!