marți, 20 septembrie 2016

Peripetiile parului meu+ produse noi

A sosit in cele din urma toamna. Unii poate o asteptau, altii poate ca nu, dar mie una imi place acest anotimp.Desi nu iubesc frigul, acele zile cand lenevesti pe canapea cu o cana de ciocolada calda in brate, si o carte buna, sunt specifice toamnei. Cand vezi cum cad , una cate una frunzele aramii din copaci, cand vantul parca se incapataneaza sa bate mai tare, cand noptile devin mai lungi, toate acestea imprima in mine amintirea copilariei si a tuturor acelor timpuri cand fara griji, asteptam inceperea scolii.

Dar sa revenim la postarea noastra....


Dupa o vara calduroasa, si parul nostru cu siguranta are de suferit. Si pentru ca am vrut , dupa concediu sa imi improspatez culoarea parului, am decis sa il vopsesc ca de obicei cu vopseaua mea Palette LG5.Dar de aceasta data m-am gandit eu sa aplic si cateva picaturi de ulei de cocos Natural World.
Dacă vreți sa nu va distrugeți parul, niciodată nu puneți ulei din comerț în vopseaua de par. Puteți pune uleiuri gen: cocos, migdale dar niciodată ceva ce e prelucrat. Eu am încercat ceva ce credeam ca e bun pentru părul meu , dar am sfârșit în a avea un par uscat , care cade foarte tare!!! Uleiul era bun pentru varfuri, aplicat pe parul uscat, dar niciodata in vopsea!! Cu măști naturale, vitamine si mult laudatul ulei de cocos ,sper sa îl "reinvii"!!





Acum ca deja inevitabilul s-a produs, iau cate o pastila din vitaminele Doppel Herz, cu care deja sunt familiarizata , pentru ca am mai luat aceste suplimente de la ei, doar ca de aceasta data am ales cel cu concentratia cea mai mare de Biotina. Pentru ca biotina e cea care ne ajuta cel mai mult parul sa creasca frumos si sanatos.


Am revenit si la Uleiul de Cocos Solaris, care ma ajuta mereu sa am niste varfuri hidratate, si in plus mirosul lui e senzational. Cine nu a incercat pana acum acest ulei, sa o faca si cu siguranta il va indragi. Eu, cum v-am mai povestit si in alte postari dedicate exclusiv lui, il aplic si pe corp, pe post de crema de corp, si e super.

In poza vedeti samponul Himalaya antimatreata, dar nu voi vorbi despre el deoarece nu a avut nici un efect in cazul meu, si intre timp am ales Gerovital H3 Derma, cu care vad ca parul meu incepe sa se inteleaga bine. Despre el voi vorbi dupa ce termina sticluta, sa va zic exact ce efecte a avut.

De aceea, va rog sa nu faceti aceiasi greseala ca si mine!! Daca vreti sa va protejati parul in timpul vopsirii, aplicati ulei natural de cocos, sau ce vreti voi in vopsea. Dar nu procesate!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!