marți, 27 septembrie 2016

Anew Clinical



Crema Anew am cumparat-o la oferta intr-o comanda Avon si a costat 15 ron, Am folosit-o indeosebi seara pentru ca aceste creme antirid sunt de obicei mai grase, si eu , avand tenul mixt spre gras vara , nu o pot folosi pe timpul zilei fara sa imi luceasca foarte tare fata.

Dar seara o aplic dupa ritualul de demachiere si masez delicat pana ce se absoarbe toata. Am observat ca desi e putin mai grasa decat crema mea de zi , intra destul de repede in piele fata de alte creme antirid.

O folosesc in special pe frunte si in jurul gurii, acolo unde incep sa se formeze mici riduri.


Nu stiu cat de mult va corecta ridurile, desi nu am asa de multe, dar macar le mai incetinesc evolutia, pentru ca e si normal ca o data cu trecerea anilor aceste mici riduri sa se formeze.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!