vineri, 17 iunie 2016

Prima mea comanda IHerb

De site-ul Iherb am citit pe unele bloguri pe care obisnuiesc sa le citesc. Nu pot zice cu exactitate unde am vazut prima oara si de ce am decis sa intru sa vad ce au pe acel site. Poate in dorinta de a gasi produse cat mai bio si la pret mic...
Dar zilele trecute, mi-a atras atentia o postare pe facebook in care era mentionata oferta de a cumpara samponul cu biotina la doar 1 dolar!!! Am zis in sinea mea: 1dolar???? Ce pacaleala o mai fi si asta??? Dar dand un search pe Google si cautand informatii, am aflat ca e cat se poate de real. Periodic anumite produse pe acest site intra la oferta de a putea fi cumparate cu 1 dolar!!
Am si plasat comanda, alegand in cos samponul de 400 ml  Madre Labs care costa  1 dolar, si uleiul de ricin care a costat 10 ron. Am ales sa platesc cel mai ieftin transport si anume 15 ron , si coletul a a ajuns cam in 2 saptamani , in conditii foate bune. In plus am primit si un carnetel dragut branduit iherb.




Am primit avizul postal acasa si am ridicat coletul de la posta din cartier, un alt  lucru care m-a bucurat, in acest fel evitand drumuri la posta vamala care e mai departe de mine.


Tot din categoria 4 ron, am cumparat si un set de mini pensule!




Cu siguranta voi mai cumpara de pe acest site, mai ales ca am gasit un ulei de cocos organic  la pret mult mai mic decat la plafarele noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!