sâmbătă, 23 aprilie 2016

La ce folosesc Facebook-ul?

De cand cu telefoanele smart , tot mai multe persoane isi ocupa timpul cu navidarea pe Facebook. Si nu ar fi un lucru rau , daca nu am pierde ore bune stand in fata laptopului sau a telefonului, cnad afara este o vreme superba si numai buna la plimbari.

Totusi, nu sunt impotriva tehnologiei si m-am gandit sa va povestesc la ce folosesc eu Facebook!

  1. Dimineata , la cafea, recunosc ca deschid facebook-ul pentru a vedea poze si postari noi ale prietenilor mei virtuali
  2. Aflu in timp record, inainte de a urmari stirile la tv, despre ce se mai intampla in lume.Ce evenimente, spectacole se mai desfasoara sau alte noutati.
  3. Imi place sa accesez paginile personalitatilor straine , dar si a unor saloane de infrumusetare din SUA,  pentru a ma delecta cu poze ale unor modele de manichiura sau coafuri, 
  4. Imi promovez pagina de faceebok a blogului si tin legatura astfel cu citirorii mei.

In rest, recunosc ca mai accesez site-ul de pe telefon , din lipsa de ocupatie in cursul zilei :)!!

Voi la ce folositi Facebook-ul?

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!