duminică, 10 aprilie 2016

Argan Oil by Elgon

Am primit de la cei de la Elgon , acest ulei de argan, pe care mi-l doream mult si l-am pus la treaba.


Produsul nu are parabeni. Conţine ulei de Argan, se distinge prin parfumul său dulce vanilat, cu tente florale şi lemnoase.
Uleiul de Argan se obţine prin stoarcerea boabelor de Argania Spinosa, copac de provenienţă marocană, cunoscut în toată lumea datorită proprietăţilor antioxidante ale seminţelor sale. Datorită concentraţiei sale mari de acizi graşi esenţiali şi vitamina E, uleiul de Argan protejează de agresiunile exterioare, neutralizând agenţii liberi. Este un ulei care se absoarbe rapid, oferind părului senzatia de catifelare, lejeritate şi delicateţe.


Am utilizat acest ulei aplicand  o masca impreuna cu uleiul meu de cocos si cateva picaturi de ulei esential de rozmarin( stimuleaza cresterea firului de par), si imediat dupa ce am aplicat pe scalp, am intins si pe lungimea firului de par.Am prins parul in coc si am dormit asa.Nu am fost deranjata de uleiurile din par, ele absorbindu-se foarte bine in par.

Dimineata, cam dupa 12 ore am spalat  parul ca de  obicei, si de data aceasta nu am mai folosit balsam de par, el descurcandu-se foarte usor.
Dupa ce a fost 90% uscat am aplicat o  singura pompita de ulei de argan, si coafarea a fost mult mai usoara, si mult mai multa stralucire a dat parului meu.

Singurul aspect care nu ma incanta este alcoolul care e prezent pe lista de ingrediente si se simte foarte putin si ca miros, dar daca nu il mai aplic pe scalp, pentru a nu-mi irita pielea capului, ci doar pe varfuri, eu zic ca e un produs care merita toti banii.

Tot incercand produse dermocosmetice, profi , etc, am ajuns la 2 produse care cu siguranta isi vor pastra locul in ritualul de ingrijire al parului meu si pe viitor : Luminoil ( despre care v-am vobit aici) si pe care il puteti castiga inscriindu-va la concursul activ de pe pagina de facebook a blogului  si Uleiul de Argan Elgon!!

Dupa dezamagirea cu samponul Joico, aceste 2 produse satisfac pe deplin nevoile parului meu si pe ale mele, rezultatele fiind vizibile de la prima aplicare.
Uleiul de Argan costa 90 ron , dar la gramajul de 100  ml, cu siguranta va tine foarte mult timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!