luni, 9 noiembrie 2015

Ulei de par Macadamia vs. Phyto Huile


De curand in rutina mea de ingrijire a parului au intrat aceste 2 produse : ulei de par de la Macadamia  si  Ulei de par  de la Phyto , pe care le alternez in utilizare si am putut stabili  care dintre cele doua imi place mai mult.


Ca sa va faceti o idee: parul meu e brunet natural, a fost vopsit in castaniu inchis, si acum de curand i-am facut suvite blonde.Desi au fost facute cu pudra fara amoniac, nu va recomand suvite! Usuca parul mai ales la varfuri si este foarte greu apoi sa il mai"reinviati"!





Se vedea frumos cu acele suvite blonde, dar acum am revenit la un  castaniu deschis cu vopseaua mea preferata din ultima vreme Pallette LG5 , despre care va voi vorbi intr-o postare viitoare.



Fiindca in ultimul an,  parul meu a trecut prin vopsiri lunare sau la 2 luni si aceste suvite blonde, acum  simtea nevoia folosirii unor uleiuri care sa ii redea vitalitatea.
La inceput am folosit uleiul Macadamia pentru ca pe el l-am cumparat primul, apoi castigand la un concurs pe facebook uleiul Phyto am inceput sa il utilizez si pe el.


Daca ar fi sa vorbesc despre amandoua si despre ce imi place la fiecare  in parte:

La Macadamia imi place recipientul de plastic si faptul ca are o textura mult mai lejera.

La Phyto  imi place ca hraneste in profunzime varfurile, dar daca nu sunt atenta imediat capata aspectul de nespalat parul, deci mare grija la dozaj.Deci mare grija!! In privinta aceasta Phyto pierde  la distanta destuld e mare de competitorul sau, pentru ca niciodata nu mi-a placut sa imi simt parul prea gras. Am incercat sa pun doar o pompita din produs si sa o distribui pe toata lungimea firului de par, evitand desigur radacinile, dar nu am fost prea incantata de rezultat.

Daca ar fi sa recumpar unul din ele acela ar fi Macadamia..nu stiu din ce motiv parul meu s-a inteles mai bine cu el, dar nu exclud pe viitor sa incerc si alte uleiuri de par cum ar fi cel de la Garnier pe care multe bloggerite il lauda.


Uleiul Macadamia m-a facut sa reindragesc uleiurile de par si sa imi dispara din minte ideea ca ulei = uleios= par gras.

Avand o textura asa usoara nici nu se simte cand il pulverizez pe par, dar cand imi trec mana prin el efectul se simte  la prima atingere!!

Dar sa va povestesc mai multe despre acest brand Macadamia, despre care sincera sa fiu nu stiam mare lucru , dar cautand pareri pe internet am constatat ca multe fete il recomanda.

"Macadamia Natural Oil este o companie din Los Angeles, fondata cu doar trei ani in urma (in plina criza economica) si reprezentata deja in 86 de tari. Business-ul a demarat cu o echipa alcatuita din 2-3 persoane si o gama relativ restransa de produse, pentru ca in prezent numarul celor din staff sa se fi triplat, la fel si solutiile destinate ingrijirii parului.

Dupa cum se poate lesne deduce din denumirea marcii, la baza produselor se afla uleiul extras din nucile de macadamia, cu multiple beneficii pentru par si o actiune dovedita in ceea ce priveste reconstructia si revigorarea. Uleiul de macadamia este singurul ulei care are aproximativ acelasi PH cu cel al sebumului uman, iar extractia lui se realizeaza in Hawaii sau Australia."


 Acest aspect mi s-a parut foarte interesant!! Sa fie in concordanta cu Ph-ul sebumului uman.Este un lucru care face aceste produse mai apropiate de nevoile parului, fara sa se includa ingrediente agresive sau artificiale.Daca in trecut foloseam produse cu parabeni si multe ingrediente nocive pentru sanatatea firului de par, de cateva luni incoace cumpar produse care sa contina ingrediente cat mai natural posibile.Iar in acest sens,uleiul Macadamia a devenit aliatul meu! Il folosesc si in masti de par naturale sau din comert, dar si in vopseaua de par. Cel mai mult imi place sa il utilizez pe parul aproape uscat cand il coafez cu ajutorul uscatorului de par sau al placii.Parul devine mai stralucitor si i se da mult mai multa textura decat daca foloseam celalalt ulei de par. In plus e mult mai maleabil si cand imi realizez bucle acestea sunt mult mai bine definite.

Va invit sa urmariti un video despre aplicarea acestui produs.





Va invit sa il incercati macar o singura data si parul vostru cu siguranta se va indragosti de el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!