marți, 10 noiembrie 2015

Previna Cancerul de col uterin ACUM! MERGI SA TE TESTEZI GRATIS!

Daca am vorbit in postarile trecute despre importanta testarii contra cancerului de col uterin, acum e momentul sa   reactionam!!

Și anul acesta, în luna octombrie - luna prevenirii cancerului de col uterin –s-aderulat Campania Națională de Prevenire a Cancerului de Col Uterin -Alege Viața, aflată la a doua ediție. Ca anul trecut, campania s-a focusatpeConferința Națională de Prevenire a Cancerului de Col Uterincare a avut loc pe 22 octombrie la București și a fost transmisă live de această dată la Sibiu și Iași, unde sălile au devenit neîncăpătoare. S-au alaturat si vedete acestei campanii nationale, ceea ce este de laudat!


Va puteti inscrie AICI pentru a beneficia de voucherul gratuit pentru aceasta testare.

Dacă până acum le-am dat femeilor toate motivele pentru care este important să meargă la medic, acum oferim și vouchere prin care pot beneficia de consultație gratuită și reducere la testul Babeș Papanicolau. Acestea sunt valabile până pe 31 ianuarie 2016 în clinicile Marie Stopes și Regina Maria din București,  dar și din orașele în care am informat în cadrul campaniei de până acum. (Iaşi, Cluj, Constanţa şi Timişoara).

Mai multe informatii gasiti si pe pagina de facebook a acestora.Aceasta este o campanie a celor de la JustAd si este laudabila actiunea lor de a schimba ceva!!

Asa ca haideti sa beneficiem de consultatia gratuita si de reducerea la testul Babes Papanicolau.Eu m-am inscrie pentru a primi voucherul, tu?

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!