duminică, 11 octombrie 2015

Toamna aceasta se poarta unghiile scurte!

Toamna aceasta am citit peste tot ca au revenit in trend unghiutele scurte sau medii , in culori tomnatice:auriu, bordo, maron.Cum bine ne-a obisnuit cu tot felul de concursuri pe pagina lor de facebook Nivea ne mai incanta cu un nou concurs.Nu intarziati sa intrati pe link  si sa va inscrieti! Este simplu si cine stie poate va surade norocul si castigati acele minunatii de oje.

Daca tot vorbeam de unghii scurte vs. unghii lungi, recunosc ca ani intregi am optat pentru unghii lungi cu gel pentru ca erau mai comode , rezistau si 4 saptamani, si imi placeau si modele diferite care mi se pictau pe unghii.Dar acum in sezon nou de toamna am ales sa le mai las  fara gelul acela, sa fie mai scurte , si stiu ca se vor rupe foarte usor fiind fragile dupa atatea luni de pilire cu freza.

Va las cu niste poze ale unghiutelor mele lungi si acum de cand sunt scurte.





Consider ca daca avem grija de ele cu un intaritor si alegem culoarea ojei care ne place ne putem simti sigure pe noi ca si atunci cand purtam unghii lungi.

Voi ce tip de unghiute preferati:lungi sau scurte? Gel sau naturale?

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!