joi, 1 octombrie 2015

Cum scapam bebelusii de crustele de lapte?

V-am obisnuit cu articole despre produse cosmetice sau infrumusetare, dar astazi vreau sa ma adresez mamicilor care se confrunta cu o problema estetica sa ii spunem la copilasii lor.


Dermatita seboreica infantila, cunoscuta popular sub denumirea de crusta de lapte, este o afectiune a pielii, foarte des intalnita la nou-nascuti, care apare mai ales in zona scalpului, sub forma unor coji aspre, grase, de culoare galbena. Cojile apar insa adesea nu doar pe pielea capului, ci si in jurul urechilor, al ochilor sau la baza nasului. De cele mai multe ori, dermatita seboreica infantila apare in primele 3 luni de viata, dar nu il deranjeaza pe bebelus, pentru ca nu produce dureri sau mancarimi. Simptome asemanatoare apar si la copiii mai mari, insa acestea sunt asociate mai degraba cu matreata decat cu dermatita seboreica.




Ce este totusi dermatita seboreica infantila ? Este vorba pur si simplu de o acumulare de celule moarte, fixate pe piele de un exces de sebum. Medicii nu sunt inca edificati asupra cauzelor precise ale aparitiei dermatitiei sebroeice, insa 2 ipoteze sunt mai des vehiculate. Unii sustin ca ar fi vorba de o infectie fungica, iar altii considera ca dermatita apare ca urmare a activitatii unei glande sebacee hiperactive.

Desi daca mergeti la doctor va sunt recomandate produse dermocosmetice speciale pentru bebelusi si copii mici, eu va recomand sa folositi un produs natural cu care garantat scapati copilul de aceasta problema.M-am confruntat si eu la fetita mea cu aceasta problema si am folosit uleiul de masline!
Initial am mers si noi la doctor si ne-a recomandat un sampon dermocosmetic,(imi scapa numele acum) pe care l-am folosit dar fara succes desi era special pentru crustele de lapte ale copilului.
Dar sa revenim la uleiul de masline!

Inainte de a-i face baita am aplicat si masat putin ulei de masline pe pielea capului si am lasat sa actioneze cam 30-40 minute.Apoi in timp cat ea facea baie, cu un pieptan cu dinti desi am inceput sa o pieptan aproape de pielea capului, apasand incet cat sa nu o deranjeze.Oricum pieptenii pentru copii au dintii rotunjiti si nu riscati sa ii raniti pe pielea capului, care stim cu totii ca e sensibila.
Imediat crustele incepeau sa se desprinda si sa le preiua pe pieptene.La noi a fost nevoie de o singura aplicare de acest gen si a scapat de acea crusta.La final am spalat-o pe cap ca de obicei aplicand totusi de 2 ori samponul ei de copii pentru a inlatura uleiul din par.

Simplu, ieftin si fara batai de cap!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!