luni, 20 iulie 2015

Cum obtii un bronz rapid?


E prima oara cand folosesc un ulei pentru bronzat.Mereu alegeam o crema cu factor de protectie, dar anul acesta din lipsa de timp, am zis sa merg de cateva ori la plaja si sa folosesc un ulei pentru a ma bronza mai repede.Nu e cea mai sanatoasa alegere, dar avand tenul mai inchis la culoare, stiu sigur ca nu  voi avea arsuri sau alte probleme.Am noroc ca ma bronzez direct, fara a ma inrosi
Am avut de ales intre numeroase uleiuri de plaja ,dar am zis  sa aleg Elmiplant Sun , un ulei pentru bronzare rapida cu uleid e macadamia si de cocos.

Daca doriti un ulei care sa aibe si factor de protectie puteti alege intre numeroase tipuri:cu SPF 6, SPF10, etc, in functie de preferintele voastre.Gasiti pe site produsele de care va vorbesc

Formula sa avansata este imbogatita cu Ulei de Macadamia 100% Organic, care ajuta la regenerarea pielii şi la protejarea acesteia impotriva imbatranirii premature. Uleiul de Cocos, un excelent ingredient emolient cu proprietati reparatoare, hidrateaza si catifeleaza pielea.

Nu contine filtre UV si nu protejeaza pielea impotriva radiatiilor solare.Formula sa non-grasa fixeaza bronzul si ofera pielii stralucire naturala.


In tra repede in piele si nu o lasa grasa, in plus imi place foarte mult ca este tip spray, asa se aplica exact cat se doreste , fara a face risipa de produs. Sticla este de plastic , deci nici un risc in a o sparge.

A costat 10 ron si il puteti gasi la orice supermarket sau plafar.

Ati folosit acest produs? Ce parere aveti de el?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!