vineri, 29 mai 2015

Sampon Himalaya Antimatreata

Am folosit la recomandarea unei prietene samponul antimatreata Himalaya .Daca mi-a placut? Este cu adevarat minunat pentru parul meu, un par dificil care face matreata la sampoane care nu ii priesc si care e uscat la varfuri, vopsit la 2 luni.

Imi lasa parul matasos , nici nu mai e nevoie de balsam dupa ce il aplic.Este cremos, si usor sidefat cand aplic in palma si face foarte multa spuma, deci e nevoie foarte putin sa aplic.
Nu se ingrasa la 2 zile cum patesc des cu alte sampoane si chiar simt firul de par mai gros si mai sanatos, nu asa fin cum e el de obicei.

Este produs in Emiratele Unite, un alt aspect care mi-a placut.

De pret nici nu mai zic !!! Il gasiti in orice plafar sau supermarket mai nou am vazut si costa pana in 10 ron.

Desi nu incercasem pana acum vreun produs Himalaya, acum sunt nerabdatoare sa incerc si alte produse de-ale lor.Ii stiam mai mult din farmacii unde zarisem suplimente alimentare marca Himalaya.dar de cosmetice nu stiam ca sunt asa bune!
Dar sa va spun cate ceva despre acest brand:



Himalaya Drug Co a fost infiintata in anul 1930 de catre M. Manal din dorinta de a testa stiintific proprietatile plantelor si de a oferi medicinei traditionale ayurvedice o infatisare contemporana care sa poata fi acceptata de catre societatea actuala. Pana in prezent, compania a lansat sute de produse care astazi sunt distribuite in peste 89 de tari din intreaga lume.

Un par sanatos depinde in mare masura de alegerea produselor potrivite pentru ingrijirea lui. Gama de produse cosmetice pentru ingrijirea parului Himalaya Herbals include sampoane, balsamuri, dar si tratamente, toate bazate pe ingrediente 100% naturale, precum: Nuci de sapun, Agrise indiene, Migdale bengaleze, Aloe vera sau Naut, ce hranesc parul si ii ofera protectie impotriva factorilor agresivi externi.


Faptul ca nu au in compozitie parabeni m-a facut sa cumpar acest sampon si sigur voi incerca si alte produse.


Acum am vazut pe site-ul lor oferta speciala la  un gel purificator pentru fata, care e redus cu 25%!

Voi incerca si balsamul de par sa vad daca e asa de bun precum samponul.Pe site am vazut doar  acest balsam pentru regenerare si reparare, sunt curioasa daca in plafare gasesc si alte sortimente.


Ati incercat produse cosmetice Himalaya? Ce parere aveti despre ele?

2 comentarii:

  1. N-am incercat pana acum, dar il trec pe lista!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar e foarte bun!! acum ca am incercat o multime de sampoane mai am Alpecin cu Cafeina de incercat si daca tot fac matreata ma reintorc la Himalaya!
      Te pup

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!