miercuri, 6 mai 2015

Cumparaturi Sensiblu + Cum scap de celulita !!



Cu drag intru in farmaciile Sensiblu pentru ca stiu ca pe langa medicamente gasesc multe produse dermocosmetice la promotie, in plus consilierii de beauty de acolo sunt mereu cu zambetul pe buze si te informeaza cu tot ce vrei sa afli.

De data aceasta am intrat pentru ca primisem recomandare de la doctor sa  cumpar Magne B6 pentru ca in ultimele zile ma simtisem mai rau, simteam o apasare in dreptul inimii si dupa o vizita la doctor am aflat ca o posibila cauza este lipsa magneziului din organism.
Prin urmare am cumparat cutia de 30 pastile concentratie maxima in care trebuie sa iau doar o pastila pe zi de la Dr Hart, costand 24 ron,
Si cum mereu intru sa vad ce cosmetice au mai adus si care sunt noutatile, acum mi-a ajuns in mana gelul anticelulitic de la Elmiplant aflat la promotie la 17 ron.

Cum imi trebuia o crema anticelulitica am ales-o pe aceasta.


Mai folosisem de la aceasta firma gelul anticelulitic cu efect de incalzire dar gelul acesta nu.
Si cum promite sa combata aspectul de coaja de portocoala si sa  scazi cu 3 cm in 4 saptamani  , am zis sa il incerc.
Dupa prima utilizare am simtit pielea foarte neteda.
Intra foarte repede in piele, nu o lasa grasa si chiar vreau sa vad efectele ei peste 4 saptamani.
In paralel as vrea sa mai cumpar o crema de la Elmiplant gama noua Body Shape

Am observat ca au schimbat si revista lunara gratuita pe care o puteti gasi in orice farmacie Sensiblu.Este mai mica dar plina de informatii utile in acest sezon.
Voi ce creme anticelulitice folositi?




2 comentarii:

  1. Am folosit multe produse anticelulitice:Avon,Oriflame,Dove,Nivea,Hofigal,etc.De la Elmiplant nu am incercat pana acum,poate pe viitor,mai ales ca vine vara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai folosesc pentru ca toate sunt apa de ploaie. Prefer sa fac sport, sa imi exfoliez pielea regulat si sa folosesc uiei de migdale ca si hidratant.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!