miercuri, 4 martie 2015

BLOGSALE 2015

Dragelor cine doreste Un produs drag mie pe care il am si il folosesc aproape la fiecare spalare a parului, il invit sa il cumpere de la mine. Am 2 flacoane si doar unul il folosesc, asa ca dati-mi mesaj daca il vreti.Pretul este mult mai mic fata de site-ul lor - e 84 redus de a 120ronhttp://www.elgon.ro/products-page/luminoil/luminoil/
Pretul meu e de 55 ron. Mentionez ca este nou!! La plata in cont il trimit gratis cu posta, daca doriti plata ramburs mai achitati 5 ron taxa de posta
LUMINOIL este un produs unic in lume, premiat in anul 2014 in America de Sud la capitolul inovatie, singurul care are proprietatea de a patrunde si de a repara firul de par din interior spre exterior, procedura inversa fata de toate celelalte produse restructurante.

Complex de substanţe restructurante şi protectoare ale firului de păr. Indicat pentru părul vopsit, decolorat, fin şi deshidratat. Luminoil este absorbit în mod integral de păr. Nu îngreunează, nu îngraşă, iar părul are un rezultat natural de restructurare, plăcut la atingere, puternic şi uşor de spălat.
Tratament estival, poate fi utilizat pe post de “ulei waterproof”, pentru a proteja părul de razele UV, de clor şi de sare. Se elimină prin spălarea cu şampon"












HUSA FLIP LG G2MINI NOUA 20 RON, PRET DE MAGAZIN 30 RON





GEACA PUF DE GASCA , ADUSA DIN ITALIA , NOUA 100 RON,MARIME XS




CEI INTERESATI LASATI MESAJ PE BLOG SAU PE FACEBOOK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!