vineri, 19 decembrie 2014

Ce emisiuni tv urmaresc

Din categoria postarilor Pentru Suflet este si aceasta! In ultima vreme nici nu prea am mai deschis televizorul pentru ca de filme sunt satula si alte emisiuni interesante nu prea am mai gasit de cand cei de la Rds au binevoit sa scoata din grila lor de programe Discovery, TLC, si celelalte posturi Discovery, unde chiar aveai ce urmari.

Dar am gasit pe postul nostru Euforia Tv, My Greek Kitchen aceiasi emisiune pe care o urmaream pe Discovery mai demult si am vizionat-o de nenumarate ori
Mi-a placut in primul rand de prezentatoare , este draguta si stie cum sa se faca placuta la tv.In al 2 lea rand puteam vedea si traditii cipriote si grecesti pe langa felurile lor de mancare traditionale.

 Felurile de mancare nu erau greu de reprodus si era o sursa de inspiratie.



 In plus frumusetea peisajelor era ceva deosebit.Pacat ca emisiunea dura doar 30 minute.
Acum stiu ca se mai dadeam in reluare niste sezoane ale emisiunii pe Euforia, pentru cele intresate.
De pe TLC urmaream Kate plus 8 si  Say yes to the dres.



Voi ce emisiuni de lifestyle urmariti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!