duminică, 22 iunie 2014

A inceput testarea- Unt de shea Elemental!

Elemental  mi-a trimis spre testarea untul de shea nerafinat , impreuna cu o agenda  super frumoasa.

Mi-a placut ca a fost ambalat frumos, cu o sacosa branduita,Conteaza foarte mult modul cum o firma stie sa isi vanda marfa.


Untul de shea nerafinat il puteti gasi la 100 grame la pretul de 17, 5 ron.


Untul de Shea este cunoscut şi sub numele de unt de karite, extras din fructele arborelului karite. Este o cremă albă, uneori spre galben-auriu. Conţinutul ridicat de acizi graşi asigură hidratarea şi elasticitatea pielii. În plus, conţine: sterol (acid oleic, acid stearic, palmitic şi linoleic). Aceste componente protejează pielea de factorii externi şi grăbesc procesul de vindecare în cazul unor inflamaţii, iritaţii sau chiar răni deschise. Untul de Shea conţine şi vitaminele A şi E, precum şi catechine, antioxidanţi din plante.


Untul de Shea – beneficii pentru piele



  • Este un produs destinat tuturor tipurilor de ten/păr
  • Protejează pielea atât de temperaturile joase, cât şi de razele soarelui
  • Vitaminele şi nutrienţii din untul de Shea fac pielea şi părul să strălucească şi să îşi recapete vitalitatea
  • Are efect tonic
  • Regenerează celulele moarte
  • Stimulează producţia de colagen (are efect de întinerire a pielii)
  • Catifelează tenul uscat
  • Vindecă eczemele, rănile comune şi bătăturile
  • Este indicat în cazul arsurilor, pentru eliminarea cicatricilor
  • Este adaptat pentru pielea fină şi sensibilă a bebeluşilor
  • Nu astupă porii
  • Este un ingredient perfect de protecţie solară


Untul de shea – beneficii pentru păr



  • Oferă un aspect sănătos, moale şi mătăsos
  • Stimulează creşterea părului
  • Previne deteriorarea vârfurilor
  • Elimină mătreaţa şi mâncărimile scalpului
  • Deşi este bogat în acizi graşi, nu îngraşă părul
  • Este indicat în special persoanelor cu părul uscat, cu firul subţire şi sensibil, dar şi persoanelor cu părul vopsit şi cu părul păscut şi deshidratat
  • Protejează părul de vânt, soare şi temperaturi scăzute (folosiţi, în special, măşti pe bază de unt de Shea, dar şi şampoane sau balsamuri)



Eu l-am folosit-o  pe post de crema de corp  si mi-a facut pielea mai catifelata, si mai fina mai ales in zona coatelor, zona care stim cu toate  ca este mult mai uscata .

Mi-a placut foarte mult ca nu lasa pelicula grasa pe piele si se absoarbe repede.
Am utilizat untul imediat dupa dus, cand porii pielii sunt mai deschisi.Nu s-a luat pe haine apoi, si in plus iesind afara , am observat un oarecare luciu al pielii, ca o stralucire fina, care mi-a placut.


Am folosit acest unt si ca masca de par, aplicandu-l doar la varfuri, deoarece, cum am scris si mai sus este indicat pentru parul vopsit, deshidratat.


Si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut cat de moale a devenit parul meu!! Ce usor l-am pieptanat si cat de frumos stralucea in lumina soarelui!


Ati  folosit untul de shea pana acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!