miercuri, 19 martie 2014

Eucerin Volume Filler

Citind blogul Iguanitzei, am aflat despre noua crema Eucerin Volume Filler, si m-a incantat descrierea acestui produs.


"Crema de zi pentru ten uscat VOLUME-FILLER de la Eucerin cu trei ingrediente active, a fost special creată pentru nevoile tenului uscat, ce şi-a pierdut din fermitate. Magnololul, de origine naturală creşte dimensiunea şi numărul celulelor ce dau volum pielii, în timp ce Oligopeptidele stimulează* reţeaua fibrelor de colagen. Acidul hialuronic hidratează tenul şi reduce ridurilor. Are FPS 15 şi filtre UVA pentru a proteja împotriva îmbătrânirii premature a tenului, indusă de radiaţia solară. Foarte bună compatibilitate la nivelul pielii. Fără parabeni şi coloranţi. 





• Conferă fermitate pielii
• Redefineşte conturul facial
• Textură bogată
• FPS 15 şi protecţie UVA
• Fără coloranţi • Fără parabeni
• Catifelează tenul"




Imi place ca nu are parabeni si sa protejeaza tenul contra factorilor Uva si reda fermitatea pielii.

M-ar tenta sa o incerc deoarece primele riduri acusi isi vor face aparitia si e mai bine sa previi decat sa tratezi!
In plus despre  produsele Eucerin  am auzit numai de bine.Eu folosind doar un spray tratament contra transpiratiei de care am fost foarte multumita.

2 comentarii:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!