sâmbătă, 8 martie 2014

Cadoul ideal de 8 martie!

Stiu ca marea majoritate a cititorilor mei sunt femei, dar am indraznit sa scriu acest articol, poate , poate vor citi si barbatii care au o dilema in a alege cadoul perfect de 8 Martie.

Si daca nu imi ating scopul, macar doamnele si domnisoarele isi vor face o idee despre un fond de ten testat de mine recent si care m-a incantat.
Este vorba despre fondul de ten Lavera Naturkosmetik. Este un brand nou pentru mine, recunosc!
Nu am mai folosit alt produs ale acestei firme , dar mi-a placut acest fond de ten.
Iata descrierea oficiala:



"Fond de ten lichid cu lipozomi din flori pentru un finish subtil si neted.


Lasa pielea stralucind de sanatate si vitalitate. Uleiurile organice hranitoare, uleiul de argan si untul din flori, contin acizi grasi esentiali care protejeaza pielea si o feresc impotriva deshidratarii. Imbogatit cu Vitamina A, C si E. Potrivit pentru orice tip de ten.Rezista pe ten mai mult de 8 ore.
Testat dermatologic si oftalmologic. Potrivit pentru purtatoarele de lentile de contact.
Acoperire mica spre medie."


Ingredientele sunt cat mai Bio:


Ingrediente:  Water (Aqua), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Alcohol*, Myristyl Myristate, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Cetyl Alcohol, Silica, Tricaprylin, Glyceryl Stearate Citrate, Glucose Glutamate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Hydrogenated Lecithin, Dehydroxanthan Gum, Microcrystalline Cellulose, Hydrogenated Palm Glycerides, Algin, Xanthan Gum, Argania Spinosa Kernel Oil*, Camelina Sativa Seed Oil, Vegetable Oil (Olus Oil) , Hippophae Rhamnoides Fruit Extract*, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract*, Lecithin, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Lysolecithin, Tocopherol, Algae, Cichorium Intybus (Chicory) Root Extract, Magnesium Gluconate, Maltose, Tilia Cordata Flower Extract*, Rosa Centifolia Flower Extract*, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract*, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Fragrance (Parfum)**, Citral**, Citronellol**, Geraniol**, Limonene**, Linalool**, [+/- Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77499)]
* ingrediente provenite din agricultura organica
**uleiuri esentiale naturale"





Produsul full size are 30 ml si costa in jur de 46  ron, disponibil in 4 nuante:  Almond, Ivory, Honey, Porcelain.

Rezistenta lui este medie , producatorii promit 8 ore , dar pe tenul meu a rezistat cam 6ore, apoi a inceput sa imi luceasca fata.
Ce imi place la acest fond de ten sunt ingredientele, care sunt de origine vegetala.In plus am intalnit pe lista ingredientelor numeroase uleiuri  care  ingrijesc tenul si il hidrateaza.

Contine vitamine ( A, C,E) , lucru intalnit mai rar la fondurile de ten.

Este recomandat si pentru persoanele care poarta lentile de contact, deci il puteti folosi cu incredere si in zona ochilor, pentru ca este testat oftalmologic, pe langa testarea dermatologica, ceea ce e un mare plus din partea mea pentru acest fond de ten.

Mi-as fi dorit la acest fond de ten sa aibe si factor de protectie, pentru ca, nu trebuie sa uitam sa ne protejam fata de razele nocive ale soarelui indiferent de anotimp.

Eu am testat nuanta Ivory, dar era un pic mai deschisa decat tenul meu, asa ca dupa ce voi termina fondurile de ten pe care le folsoesc acum , voi comanda nuanta Honey.


In plus am  gasit o sumedenie de produse marca Lavera, pe care   le-as incerca.

Ati folosit vreun produs Lavera?

3 comentarii:

  1. Nu am avut ocazia să încerc niciun produs al brandului Lavera, cu atât mai puţin un fond de ten alcătuit numai din ingrediente vegetale. Apreciez postarea! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mai auzit de el până acum, iar dacă bărbații nu citesc astfel de postări, ne putem face și singure cadouri, nu-i așa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit de brand, numai lucruri bune de altfel, n-am avut ocazia sa folosesc niciun produs inca

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!