luni, 17 februarie 2014

Roll on Nivea Double Effect

Din categoria produse folosite si indragite face parte si roll-on-ul de la Nivea.

Am cumparat cel din gama Double Effect si iata de ce mi-a placut:





  • Are un miros fresh
  • Protejeaza de transpiratie 
  • Nu irita pielea chiar si dupa epilare
  • Are extract de avocado, si imi place atunci cand regasesc ingrediente sau extracte naturale in produsele cosmetice
  • Pret accesibil -11 ron

Contine alcool si parabeni dar am trecut peste acest aspect, deoarece mi-a placut ca si-a facut cu brio treaba.

Acum as dori sa incerc si spray-ul de la ei sa vad daca are aceleasi efecte.

4 comentarii:

  1. mersi pentru review! eu folosesc acum unul organic, e foarte fain.pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tot zic ca incerc unul organic si eu..dar nu mai apuc sa cumpar. mereu am ispiteste altceva!!
      si esti multumita de el?
      te pup!

      Ștergere
  2. Imi plac aceste produse de la Nivea, tot mereu am fost mulțumită de ele, de mirosul lor și de felul în care mă protejează.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar astăzi l-am văzut, în timp ce căutam alte produse la raft. Într-o primă fază, m-a tentat, după care, mi-am amintit că am deja câteva în stoc şi l-am lăsat din mână. Tind să cred că-l voi încerca şi eu. Merci pentru review! ♥

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!