joi, 27 februarie 2014

Rimmel intaritor Nail Rescue

Tot in perioada cand nu avema gel pe unghii am folosit si intaritorul Rimmel Nail Rescue, ce promite in 14 zile sa intareasca unghiile, sa nu se mai rupa.

Treaba asta cu 14 zile mi s-a parut asa de marketing. deoarece pentru a vedea rezultatele unui produs in special pentru unghii, consider ca trebuie folosit macar o luna.



Eu l-am utilizat cam 2 luni si pot spune ca pentru unghiutele mele a dat roade folosirea lui.
Se aplica usor
Se usuca repede
L-am aplicat si ca baza si ca top coat si  ajuta la mentinerea unei manichiuri intacte cam 5 zile , fara ca oja sa sara.
Costa cam 14 ron, dar tine destul de mult.Eu inca nu am reusit sa-l termin mai ales ca acum am unghiile cu gel.

Ati folosit acest intaritor?

5 comentarii:

  1. incearca ceva de la trind, sunt f bune. eu de obicei nu folosesc tratamente.pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum daca am gel pe unghii nu mai folosesc intaritor..dar cand voi renunta e bine de stiut!!
      te pup!

      Ștergere
  2. Nu l-am folosit încă , dar ar fi bun pentru unghiile mele dezastruoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu l-am folosit pentru că nu am avut nevoie, dar nașa mea îl are și chiar mi-l lăuda acum câteva zile.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!