vineri, 19 aprilie 2013

Klorane bebe

Am achizitionat noul sampon  pentru bebelusi Klorane .Si am fost  fost foarte incantata de la prima utilizare. La baita, fiica mea sta foarte cuminte asa ca mari probleme nu am, dar in mod special mi-a placut la acest sampon ca face destula spuma cu putin produs aplicat, si miroase super bine...nu stiu a ce..a musetel, lacramioare..inca nu mi-am putut da seama, dar mirosul persista in par.






Pana acum  am folosit Avene Pediatril si pentru spalarea parului,si a fost ok, dar nu avea deloc miros.
Acesta pe langa faptul ca nu are parabeni,lasa un miros frumos pe par.
Are si formula no tears, deci e ok din punctul meu de vedere.






Un comentariu:

  1. Si am folosit klorane pentru cei doi bebelusi ai mei si sunt foarte multumita. De asemenea poti sa incerci si www.forbaby.ro pentru diferite accesorii:)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!