joi, 25 aprilie 2013

Balsamurile de par Klorane cu chinina pentru caderea parului si lapte de ovaz


Am cumparat balsamurile de par de la Klorane recent, deoarece am nevoie mereu de balsam dupa samponare indiferent ce sampon as folosi.

Cel roz peste cu chinina si vitamina B pentru stoparea caderii parului, iar cel alb  cu lapte de ovaz,este  pentru uz frecvent,pentru protectia si descurcarea parulu.
Ambele contin ingrediente bio.

Parerea mea despre ambele produse folosite cam o luna de zile in paralel:

Au o consistenta mai lichida decat balsamurile de par obisnuite
Se intind bine pe toata lungimea firului de par
Au o miros foarte placut, ce se mentine in par cateva ore bune dupa aplicare
Descurca foarte bine parul
Le-as recumpara fara sa stau pe ganduri

Singurul lucru care nu ma incanta e ca in compozitie am gasit:propylene glycol, si parfum.2 ingrediente nu prea ok .Parabeni totusi nu au.

"Cel mai important este că US Department of Health and Human Services (Departamentul Sănătăţii şi Serviciilor Umane) din cadrul Public Health Services Agency for Toxic Substances and Disease Registry (Agenţia Sănătăţii Publice pentru Substanţe Toxice şi Boli) a declarat (am tradus): „nici un studiu nu a arătat că propylene glycol, (sau alţi glycoli) folosiţi în cosmetică, poate fi cancerigen.”(www.atsdr.cdc.gov)."
sursa

 Ce spun producatorii:

"Fortifiant si cu efecte de descurcare, Balsamul fortifiant si cu efecte de descurcare KLORANE cu chinina si vitamina B are o actiune energizanta si revitalizanta.
Prelungeste efectul samponului fortifiant KLORANE cu chinina si vitamina B si ajuta parul sa îsi redobandeasca forta, vigoarea si stralucirea.
Formula sa contine un agent de coafare si aranjare, permitand o descurcare usoara a parului.
Hipoalergenic. "

Gramaj 150 ml
Pret 35 ron

3 comentarii:

  1. Buna
    Te-am nominalizat pentru Super Sweet Blogging Award
    http://luciais27.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! poti vedea parerea mea si despre samponul pentru caderea parului, din gama Klorane (perechea balsamului cu chinina)
    http://cosmeticholik.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!