sâmbătă, 12 ianuarie 2019

Ulei Kerastase Aura Botanica

Demult ma tenta acest ulei. Gama Kerastase  mereu mi se parea de lux, si cu produse foarte bune.
Am zis ca merita incercat acest ulei din noua gama Aura Botanica. Gama, cu o formula cu 96% ingrediente de origine naturala contine ulei de nuci braziliene si ulei de tarate de orez thailandez ce ofera fibrei capilare hranire intensa fara sa incarce. Nu contine sulfati sau silicon.

Uleiul de păr Kérastase Aura Botanica Concentré Essentiel oferă părului îngrijirea pe care o merită. După aplicare, părul va fi moale și plin de strălucire.
Caracteristici:
  • pentru un păr frumos, strălucitor și plin de vitalitate
  • previne electrizarea părului


 Eu folosesc o singura pompita si aplic pe lungimea firului de par, evitand radacinile. Apoi ma spal pe par ca de obicei.Am incercat sa aplic direct pe parul uscat si e ok si asa, lasand parul fin si usor de pieptanat. Dar mare grija la cantitate!! Fiind concentrat daca aplicati mai mult va lasa parul gras, si unsuros.


Fiind atat de concentrat va tine foarte mult , fiind nevoie doar de o pompita pentru par mediu sau scurt, si 2 pentru par lung, dupa parerea mea!


Il recomand in special persoanelor cu firul de par gros,pentru firul subtire ca al meu  nu l-as recomanda, pentru ca lasa parul gras. Am incercat si pe par ud, si pe par uscat, numai la varfuri, dar se pare ca e mult prea gras pentru mine.

Totusi, pe viitor as vrea sa incerc altr produse ale brandului Kerastase, dar sub forma de spray, mult mai light pentru tipul meu de par!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!