luni, 25 iunie 2018

Start catre o alimentatie sanatoasa!

Tot incercasem diverse diete, dar fara rezultat. Am incercat chiar si shake-urile de la Herbalife, care sunt atat de controversate si pot spune ca sunt doar o pierdere de bani!
Pentru a slabi trebuie sa  ne schimbam complet modul de a privi alimentele si stilul de viata. Sportul, miscarea, o alimentatie sanatoasa ne asigura un corp sanatos si fara  neplacutii "colacei".
Recunosc ca in ultimii ani nu am dat asa mare importanta alimentatiei, mancand mai multe dulciuri, si facand  mai putina miscare.
Si asta s-a vazut pe cantar, dar si la haine. In plus toate dulciurile s-au incapatanat sa se depoziteze pe burtica, ceea ce mai ales vara este tare neplacut.

Cum toate dorim sa aratam cat mai bine, asa ca am decis sa imi schimb complet stilul de viata. Nu pot spune ca e usor, mai ales cand tentatia e mare!
Am inceput prin a-mi face abonament la sala. Atunci cand deja ai platit, esti mai motivat sa te duci cat mai des, ca doar nu vrei sa arunci banii pe fereastra. Asa ca am ales un abonament full, care imi da acces nelimitat la fitness, cardio si aerobic.
Nu m-am incumetat la aerobic inca, dar cu siguranta voi incerca.
Asa ca, dimineata frumusel, ma duc la cardio pe nemancate, de asta e bine sa ma trezesc cat mai devreme pe la 8 pentru a nu ma apuca foamea. Sunt destul de dificila atunci cand imi este foame, in plus mi se face greata, asa ca evit sa merg la sala prea tarziu.
Dupa o ora de cardio, imi pregatesc micul dejun, care e compus de regula din iaurt, fruct si musli integral( am gasit o oferta foarte buna la Lidl - punga de 1kg undeva la 9 ron) . Mai alternez cu salata de legume cu ou fiert, sau ton.

La pranz aleg sa mananc ciorba sau salata, iar cina o reprezinta de regula o salata. Pentru a-mi ajuta organismul sa arda calorii, am grija sa am in alimentatie destule proteine, si le includ la orice masa. Pentru ca nu e deloc greu si sunt alimente usor de procurat: ou, carne slaba, peste, leguminoase,etc

In functie de preferinte le alternez. Am grija sa beau multa apa, cam 2 litri pe zi, si neaparat cand ma trezesc sa beau apa.

Ca si gustari prefer fructele in prima parte a zilei, iar dupa amiaza un iaurt, la fel cu cereale.

Consider ca tot ceea ce fac, ma ajuta in primul rand pentru sanatate si daca voi reusi sa dau si cateva kg jos, va fi perfect! Nu astept rezultate foarte repede, pentru ca e nevoie de rabdare si perseverenta, si ceea ce s-a depus in 2-3 ani nu se poate da jos asa usor.

Pentru cele dintre voi care sunteti mamici, si va ganditi cu cine lasati copilul, cum veti avea timp, sa stiti ca trebuie doar sa fiti motivate si hotarate, pentru ca nu e greu! Eu imi iau fetita de 7 ani cu mine la sala, si o ora cat stau acolo, isi gaseste ea o activitate de facut.
Deci nu e imposibil nimic, atat timp cat iti propui sa faci o schimbare sanatoasa pentru viata ta!


Incerc sa alternez aparatele la care lucrez si avand si probleme cu spatele-scolioza- fac doar ceea ce m-a sfatuit antrenorul salii. O zi fac cardio dimineata, iar in urmatoarea fac fitness dupa amiaza.
Uneori mai fac pauza in weekend sau nu merg chiar in fiecare zi, dar de regula incerc sa ajung zilnic la sala.

Dupa cateva zile de febra musculara, a inceput chiar sa imi placa....deci inceputul e mai greu!




MIC DEJUN




PRANZ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!