miercuri, 11 aprilie 2018

Hair Jazz?? Pentru mine NU!

Am folosit si eu mult laudatele produse Hair Jazz in speranta ca parul meu va creste mai repede, plus ca multe fete au fost incantate ca li s-a intarit firul de par.

De la prima utilizare mi se parea ceva dubios pentru ca samponul miroase foarte tare a medicamente. Am depasit totusi acest aspect si l-am folosit timp de o luna, timp in care puteam vedea efectele lui.Parul nu a crescut cine stie ce mai repede, doar putin mai mult ca de obicei, in schimb mi-a provocat  matreata!
Ceea ce m-a facut sa intrerup folosirea lor. Poate pentru persoanele cu scalp normal snt ok, pentru ca erau sute de comentarii pozitive si nici unul negativ, dar pentru persoanele cu scalp sensibil predispus la matreata, nu cred ca e asa ok de folosit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!