marți, 4 iulie 2017

Schimbare de look


De cateva luni ma bate gandul sa ma vopsesc. Vroiam ba balayage, ba uniform, ba suvite. Ideea e ca doream sa ma rasfat la salon, si sa am mai mare grija de parul meu. Am folosit vopsea de la diverse branduri comercializate in hypermarketuri , Palette, L'Oreal, Syoss,etc.

Ultima isprava a fost sa ma vopsesc in ultimele 2 luni cu L'Oreal Excellence, si cand am mers la salon,  surpriza!!! nu s-a mai prins vopseaua...are henna in compozitie tocmai ca  sa te faca sa te vopsesti numai cu ea!!
Urata strategia lor.....dar e bine de stiut!!!

Nu am mai vrut sa ma vopsesc acasa, pentru ca oricat de indemanatica ai fi, tot nu te poti vopsi uniform, plus ca de multe ori vopseam tot parul, pana am ajuns sa il subtiez destul de mult.

Si cum stiti grija mea pentru par, am decis sa nu il mai stresez cu vopsele din comert in fiecare luna.
 Dupa o sesiune nereusita cand nu s-a prins deloc vopseaua, m-am inarmat cu multa rabdare si sub indrumarea stilistei mele, am testat mai multe variante pentru a-mi deschide  nuanta. Cred ca atunci cand iti doresti sa schimbi ceva si nu stii sigur e bine sa iti aloci ceva timp pentru a fi sigur apoi ca ai facut alegerea cea mai buna si potrivita !

Cam asa arata parul meu cand ma vopseam acasa.


In aceste poze va arat cum arata parul meu dupa ce a fost vopsit la salon,  la lumina naturala si la lumina artificiala. Nuanta pare asemanatoare, dar luciul si felul cum mi s-a ingrosat firul de par si cat de repede a inceput sa creasca, au facut diferenta!!



 Are alt luciu cu vopseaua profesionala si e o tenta mai deschisa. Ma gandeam initial la niste suvite mai blonde , apropiat de balayage, dar aceasta nuanta face mai frumoasa trecerea de la radacina mea saten inchis la noua nuanta castanie.
Oricum peste vreo 2 luni cand voi merge sa imi vopsesc radacinile, voi opta pentru un castaniu care sa se potriveasca cu vopseaua de pe lungimea parului. Sunt multumita ca de acum la 2 luni, sau in functie de cat de mult imi va creste radacina , voi vopsi doar partea crescuta si nu voi mai aplica vopsea si pe lungimea parului, evitand astfel vopsirea exagerata a lui.
Si am sesizat ca dupa vopsitul la salon, firul de par e mai moale , mai usor de coafat , si cu siguranta mai sanatos.
In plus, toate meritam macar o data pe luna sau la doua luni sa ne alocam 2-3 ore numai pentru noi, pentru a ne  simti rasfatate!!


Vreau sa ii multumesc din suflet Mihaelei pentru sfaturile ei  si grija fata de parul meu! Conteaza foarte mult sa ai incredere in coafeza ta, si sa te sfatuiasca  cum e mai bine pentru sanatatea parului tau. O gasiti in Iasi, la Ioana Beauty Center!



Si iata si rezultatul dupa vopsirea radacinilor!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!