miercuri, 8 februarie 2017

Tratament Revalid contra caderii parului





Anul acesta l-am inceput in forta castigand la un concurs organizat pe facebook acest set pentru caderea parului de la Revalid, care contine:
sampon
balsam
masca
fiole tratament


Samponul , bineinteles ca imi ingrasa parul, asa ca l-am dat mai departe, si am ramas cu celelalte 3 componente ale setului.
Momentan parul meu este destul de ok, nu cade foarte mult, dar dupa ce am folosit toate fiolele am observat  unele fire mici care cred mai ales in zona fruntii, fapt care ma bucura.
Balsamul descurca foarte bine firul de par, iar masca hidrateaza in profunzime firul de par, lasandu-l moale si catifelat.
In cazul meu avand deja firul de par fin, folosesc doar cand imi simt parul uscat, dupa coafat excesiv sau utilizarea fixativului, masca de par, in rest aplic doar balsamul.

Cel mai mult mi-au placut fiolele pentru ca aveau un aplicator dragut prin care se putea picura exact cantitatea necesara pentru aplicarea pe diverse zone ale scalpului.
Intra repede in piele, si nu lasa parul foarte gras. Eu de obicei le aplicam si cate 2 deodata , si dupa cateva ore spalam parul.
Pe viitor daca voi avea probleme cu caderea parului, voi cumpara aceste fiole.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!