luni, 22 august 2016

Apa micelara Ivatherm- o mare dezamagire

Am primit ca si premiu la un concurs organizat de o blogegerita de la Zona Mov   Lotiunea micelara anti roseata Rosederm.
Nu mai incercasem pana acum nici un fel de apa micelara, si chiar eram curioasa cum e ,fiind asa laudata de toata blogosfera.

Am si pus-o la treaba, dar nu m-a incantat deloc. In primul rand daca insisti la ochi,ustura tare de tot!!! Adica, nici un demachiant pana acum nu m-a facut sa lacrimez si sa fiu nevoita sa imi spal ochii cu foare multa apa ca sa ii calmez.


Pentru ten sa zicem ca e destul de ok, dar nu  merita , parerea mea!!

Ma impac mult mai bine cu demachiantul Bioten cu Uleiuri Pretioase, care e si ieftin- costa pana in 11 ron, fata de Ivatherm care costa47 ron - 250 ml!!!
Am citit si descrierea oficiala:

"ROSEDERM Lotiune micelara pentru curatarea si demachierea pielii fragile si iritate, usor reactive. Este recomandata pentru ingrijirea zilnica a pielii cuperozice si a pielii seboreice, cu roseata si scuame. Curata delicat, reechilibreaza pH-ul pielii, reduce eritemul si calmeaza iritatiile. Are toleranta oculara excelenta.

Toleranta oculara nu a fost nici pe departe excelenta!!

Imi pare rau ca nu a fost pe nici pe departe asa Wow cum a fost descrisa.

Am mai folosit de la Ivaterm un fond de ten Joviale, parca si a fost foarte bun.

Pe viitor nu stiu daca voi mai fi tentata sa incerc alte ape micelare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!