miercuri, 18 mai 2016

Crema-gel remodelare totala Elmiplant

De curand am achizitionat crema gel  remodelare totala din magazinul Dm, la promotie platind doar 13 ron in loc de 21 .Eu am mai folosit produse de acest gen de la aceasta firma si mereu am fost incantata de ele.
Oricum daca nu tii cont si de dieta ta, si sa faci putina miscare, degeaba folosesti chiar si cele mai bune creme anticelulitice.

Aceasta crema imi place pentru ca intra foarte repede in piele, lasa pielea catifelata, si am observat ca de o luna de cat timp am inceput sa o folosesc aspectul de coaja de portocala s-a diminuat.

Si cum vine vara, si toate ne dorim sa aratam cat mai bine in costumul de baie, aceasta crema va ajuta sa imbunatatiti calitatea si elasticitatea pielii voastre,
Am aplicat-o pe coapse si pe abdomen, unde producatorul promite ca vom scadea cu 3 cm in zona coapselor si a abdomenului, si 1 cm in zona bratelor.

Pe brate nu am nevoie, deci nici nu am aplicat acolo crema. doar in prima zona vizata.




In schimb nu am observat o scadere in cm, deci la acest aspect nu a avut rezultatul dorit. Oricum ei specifica ca doar in cazul unui regim de viata sanatos cu miscare , poti avea si aceasta scadere. Si, recunosc ca fiind si sarbatorile pascale, am mai facut unele abateri alimentare.


Oricum este o crema de care sunt multumita, si pe care o voi recumpara. Se si consuma foarte greu, la 2 aplicari pe zi, dimineata si seara, dupa o luna de folosire cam un sfert din ea s-a consumat.

Voi ce produse anticelulitice folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!