sâmbătă, 12 martie 2016

Sampon Farmec cu Argan

Am cumparat samponul Farmec cu argan in ideea folosirii si a produselor romanesti.Samponul nu a fost scump, undeva la 12 ron pentru 200 ml.Am ales varianta 2in 1 cu Argan ce promite o degresare neagresiva a parului.Din pacate pentru parul meu cu tendinta de ingrasare nu a fost bun, provocandu-mi matreata cam de la a 2a utilizare.

Am vazut in gama lor de sampoane mai multe variante dar nu am mai ales sa incerc si altul , dupa experienta avuta.

Voi ati folosit vreun sampon Farmec:?Ati avut rezultate bune cu el?

3 comentarii:

  1. Exact asa am patit si eu.Am facut la matreata de acum numai stiu cu ce sa ma spal ca sa scap..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mereu dupa ce un sampon imi provoaca matreata ajung la Head&Shoulders

      Ștergere
  2. da, si eu l/am folosit si la fel am patit ,deabia scapasem de matreata ca a revenit

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!