duminică, 20 decembrie 2015

Nu imi mai cade parul!! Tratamentul minune!




 Formula acestui tratament Head&Shoulders ajuta la restabilirea unui scalp sanatos si  protejeaza impotriva caderii parului, datorata ruperii firului de par. Contine VitaZinc si combate semnele unui scalp nesanatos, in timp ce protejeaza fibrele parului impotriva unei deteriorari ulterioare.
Pentru: Barbati
Pentru: Femei
Tip produs: Tratament de par
Tip par: Gras
Greutate (grame): 180

Pret  23 ron

Aceasta ar fi descrierea acestui tratament gasita pe net.


Am inceput sa o folosesc pe post de masca cam acum o luna ,
 si am aplicat-o o data pe saptamana, uneori si pe scalp.

De atunci am observat ca nu imi mai cad atatea fire de par ca de obicei la spalat, dar nici la pieptanat.

Are mirosul specific H&S, dar mie chiar imi place.
In momentele cand aplicam si pe scalp nu mi-a provocat matreata si nici parul nu s-a ingrasat
mai repede ca de obicei.
Am observat ca se gaseste cam greu in supermarketuri, dar cu siguranta il voi recumpara.

Daca am tot incercat diverse produse anti cadere si  rezultate nu prea am observat, la acesta chiar se vad.
Nici macar suplimentele alimentare nu au un efect asa rapid.
Cu siguranta si-a dobandit locul sau in baia mea.
Daca aveti probleme cu caderea parului, vi-l recomand !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!