marți, 1 septembrie 2015

Emotii de toamna

Iata ca am pasit in noul anotimp, cel putin calendaristic, caci vara se pare ca nu se da plecata si ne chinuie sau ne bucura...fiecare cum simte cu temperaturi de peste 35 grade!

De obicei nu sciu postari de acest gen atunci cand se schimba anotimpul, dar toamna mi se pare putin melancolica si speciala .

Pasim intr-un nou sezon, ne schimbam garderoba sau o prega tim pentru zilele mai putin calduroase care vor veni.

Mie , personal  imi place acest anotimp, nu pentru vremea capricioasa sau ploioasa cum e invatata toamna cu noi, ci cu sentimentele pe care mi le trezeste.Este sezonul inceputului anului scolar, si fie ca avem sau nu copii, cand vezi gramezile de copii care pe 15 septembrie merg la scoala sau gradinita, nu se poate sa nu te invaluie amintirile si sa iti amintesti cum era sa fii copil, sa nu ai griji, sa te preocupe doar scoala.

Imi place apusul soarelui scaldat in culori rosiatice.
Imi place cum caldura a toropit toate frunzele copacilor si le da o culoare superba:aurie!
Imi place sa ma plimb prin multitudinea de frunze, sa ma joc cu ele ca un copil!


Imi place cum miros pietele a legume, gata gata sa fie duse in camara si pregatite pentru iarna!
Imi place sa simt un nou anotimp cum ma invaluie si ma face sa fiu mai buna, sa am alte sperante, alte planuri sa ma gandesc deja la Sarbatorile de iarna( stiu ca mai e destul timp, dar parca deja cand e toamna , mai e un  prag mic si vine si Craciunul).

Imi place sa imi pregatesc tenul si parul pentru sezonul  rece, unde renuntam la clorul din piscina si la radiatiile UV, dar dam de vant si umiditate.




Desi pare un anotimp trist ,  observati partea buna din el si bucurati-va de orice adiere de vant, de orice miros de orice frunza care va atinge fata.

Incerc sa iubesc toate anotimpurile si sa redescopar cate ceva nou in fiecare din ele , in fiecare an, sa nu simt ca imbatranesc, desi la 28 ani ma simt ca la 17!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!