joi, 18 iunie 2015

Melvita Crema de corp L'Or Bio

Am primit in cadrul unei campanii de testare din partea celor de la Melvita Rolll on cu ulei de argan si crema de corp Melvita L'Or Bio.
Despre Roll on am vorbit in aceasta postare, acum este vremea cremei de corp !
Va povesteam aici  si despre Uleiul extraodinar Melvita si experienta mea cu el, si am fost mai mult decat incantata cand am primit si crema de corp din aceiasi gama.

Crema de corp este produsa in Franta si este o crema cu particule stralucitoare dar foarte subtile,Lasa pielea catifelata si in plus acum in sezonul estival cand mergem la mare, piscina, sau strand si ne bronzam se vede super!!

Un ulei de prima presa la rece, pur si virgin, Aurul Bio constituie un amestec fin de ingrediente rare si pretioase, 100% naturale.
Certificat Bio acest produs este sigur din punctul de vedere al ingredientelor mai putin sanatoase cum ar fi parabenii, parafinele,etc.

Borcanul este unul cu o cantitate generoasa si sigur va tine  cateva luni.




Aceste minunatii de produse le gasiti doar in farmaciile Sensiblu, si e bine sa le vizitati destul de des sa fiti la curent cu promotiile lor.De exemplu acum  puteti beneficia de 50%reducere la al doilea produs cumparat de protectie solara.

Cum  e bine sa ne protejam  de radiatiile solare va sfatuiesc sa nu glumiti cu ingrijirea fetei dar si a corpului atunci cand va expuneti la soare!
O vacanta plina de soare sa aveti, dar si sa nu uitati de protectia solara!!!

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!