miercuri, 25 februarie 2015

Cum sa iti creasca parul mai repede? Metoda Inversa + trucuri

Toate ne dorim sa ne creasca parul mai repede.Navigand zilele trecute pe Youtube , am dat de numeroase filmulete in care se prezinta asa numita Metoda Inversa pentru a face parul sa creasca mult mai repede.Unele fete au chiar rezultate nemaipomenite si chiar voi incerca sa vad si eu ce se intampla folosind aceasta metoda.Dar in  ce consta metoda?

Asa cum vedeti si in aceste filmulete trebuie sa stati aplecate cu parul in jos si sa va masati scalpul cel putin 4-5 minute. Daca nu va spalati pe par in acea zi , doar masati, dar daca urmeaza sa va spalati parul masati aplicand un ulei. Poate fi de masline, de cocos, etc, orice ulei natural.
Eu voi aplica cel de cocos pentru ca este recunoscut pentru efectul lui anti matreata si pentru a intari firul de par.
Mi se pare ca ar avea sens ce explica ele acolo., pentru ca stand aplecate sangele invadeaza partea scalpului si masand stimulam cresterea firului de par.

Alta indicatie pe care aceste domnite ne dau este sa nu spalam parul zilnic, ci la 3 zile. Mi se pare ok si mie sa il spal la 3 zile , desi cam in a doua zi se ingrasa si il tin prins, deoarece trebuie si scalpul sa produca uleiurile lui naturale.



Eu am ales doar 2 filmulete pe aceasta tema, dar daca dati cautare pe youtube la  "the inversion method" gasiti numeroase clipuri si rezultatele avute cu ea.

Ul alt truc sa ne creasca parul mai repede ar fi sa nu il tundem lunar! Il tundem la 3 luni si inainte de a ne decide sa il lasam lung neaparat sa facem o vizita la salon sa tunda tot ce e despicat si degradat.

Suplimentele de acid folic ajuta pe interior la o crestere sanatoasa a firului de par.


Ce credeti? Ati incercat aceasta  metoda? Da roade?

7 comentarii:

  1. Nu am incercat aceasta metoda si nici n-am auzit de ea,pana acum.Sunt unele suplimente care chiar dau rezultate,le-am incercat si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce suplimente ai folosit si au dat roade?

      eu am auzit de Biotina ca ajuta mult la cresterea parului, si acidul folic

      Ștergere
  2. buna sa fiu sincera nu am incercat aceasta metoda dar nici de auzit inca pana acuma dar voi incerca in siguranta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu stiam de ea, si am zis ca merita incercata
      astept parerea ta dupa ce o testezi!
      dar din ce m-am documentat se face acest masaj o saptamana pe luna, parul sa nu se obisnuiasca cu masajul si sa nu mai creasca asa mult firul de par apoi!

      te pup!

      Ștergere
  3. Nu am incecat aceasta metoda ! Interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  4. am incercat aceasta metoda si am avut 4 cm intr-o luna , eram dezamagita pt ca eu am avut nevoie de 4 cm in doua saptamani

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am uzit de aceasta metoda...dar cred ca ar merita incercata

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!