marți, 20 ianuarie 2015

Avon Supreme Oils -o noua gama pentru par




Avon lanseaza in Campania 3 o noua gama in marea familie Advance Technique: Supreme Oils!

E o gama cu un complex de ingrediente  :macadamia, camelie, marula, migdale, si seminte de struguri, care vor reda stralucirea si hidratarea parului.
Spray-ul are 100 ml  iar samponul 250 ml.Acum in campania 2 este o oferta online cu acest set la doar 27,99 ron! Este un pret foarte bun zic eu si sigur il voi comanda.
In brosura 3  serul va avea pretul de 17 ron.
Gama se completeaza  in campania 4 aproape de Martisor ,cu:
  • tratament intensiv saptamanal , 50 ml -16 ron
  • sampon 250 ml-11 ron
  • balsam 250 ml -12 ron
sursa






17 comentarii:

  1. Arata super acest set,abia astept sa-l incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am comandat online niciodata! Care este procedura? Ma tenteaza setul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai trebuie sa cauti un reprezentant care comanda online

      Ștergere
    2. Am inteles! Credeam ca pot sa comand eu direct, de aia am fost surprinsa

      Ștergere
    3. pai poti comanda..direct doar ca trebuie apoi sa selectezi un reprezentant, sau ti se aloca automat in functie de zona si orasul in care locuiesti
      te intalnesti apoi cu el si gata!!
      eu deja mi-am comandat!!

      Ștergere
  3. am cumparat eu toata gama. sunt foarte multumita de ele.nu mi se pare ca parul meu ar avea mult mai multa stralucire,dar e mai rezistent..crema tratament este intr-un ambalaj foarte mic si nu mi se pare ca ar avea vreun efect diferit de balsam..dar balsamul este foarte bun. iti lasa parul moale si foarte usor de pieptanat..iar sprayul nu imbacseste parul deloc si nici nu il lasa uscat.ba chiar ii da un miros foarte frumos.chiar le recomand

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca esti multumita de spray
      si pe mine acesta ma incanta cel mai mult, dar si samponul e ok deocamdata

      Ștergere
    2. buna , imi puteti spune si mie va rog, daca sprayul este uleios sau apos? l-as comanda si eu daca este uleios :*

      Ștergere
    3. se aplica direct pe par si sincer nu mi s-a parut deloc uleios

      Ștergere
  4. Se aplica pe parul umed si se clateste?...nu am clatit si pare foarte uleios

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare grija la folosirea lui . Dupa ce te speli pe cap , cand ai parul umed , aplica-l , dar cu mare grija ! Nu folosi mult . Daca folosesti mult o sa ti se " uleieze " parul si va trebui sa il speli din nou . Eu , de exemplu , folosesc un ulei cu unt de shea tot de la Avon si imi pun mai intai in mana putin , apoi imi masez parul , insa nu-l folosesc si la scalp . Pentru scalp este recomandat sa folosesti doar sampon .

      Ștergere
    2. SA STII ca nu am probleme deloc..aplic pufuri pe par si nu se ingrasa deloc
      bineinteles ca pe scalp nu aplic..mersi de pont!
      te pup

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!