sâmbătă, 16 august 2014

Cum sa ai un ten impecabil cu Vichy?


De cand am devenit mamica prioritatile se schimba. Si asta mai ales la inceput , cand bebe e mic si toata atentia mea era indreptata asupra lui.
Dar obisnuindu-ma sa am mereu grija de mine si de modul cum arat, am avut nevoie de un aliat.
Cautam ceva care sa imi hidrateze tenul si sa confere stralucirea aceia de revista pe care o dorim toate.Dar in acelasi timp sa ma ajute sa am pielea catifelata, fara a mai adauga machiaj.


Cum nu toate suntem la fel, eu va voi impartasi experienta mea cu crema de fata Vichy Idealia, special conceputa pentru tenul mixt si normal.
Daca aveti si voi acest tip de ten , tot ce este posibil sa vi se potriveasca si voua.
Iar daca aveti tenul uscat, exista si crema special conceputa pentru tenul vostru: Vichy  Idealia -ten uscat.
In plus puteti alege din  gama variata de produse pentru ten Vichy








Crema de zi Idealia de la Vichy a devenit noua mea prietena in  rutina mea de ingrijire a tenului.

Daca in sezonul rece, tenul meu mixt a devenit mai mult uscat si a trebuit sa aleg creme pentru nevoile lui, acum a redevenit mixt.
Si cum bine stiti, zonele T( frunte , nas,barbie) devin stralucitoare, iar zona pometilor e uscata cu piele care se exfoliaza chiar.


Si astfel, am nevoie de o crema  care sa satisfaca ambele zone.Incercand crema de zi de la Vichy Idealia special conceputa pentru ten  normal si  mixt, am reusit sa imi fac tenul sa zambeasca din nou.

Astfel, rutina mea de ingriire a tenului include pe langa masti cat  mai naturale, aplicate de obicei in weekend, atunci cand am mai mult timp la dispozitie, si  folosirea acestei creme  pe care o aplic dimineata dupa ce  imi curat fata , si seara dupa demachiere inainte de culcare.



Intra repede in piele si o lasa luminoasa, fara pelicula grasa.Alte creme cu ingrediente naturale mi-au incarcat tenul si l-am simtit foarte incarcat, deci aplicam foarte putin produs.

Imi place ca nu are parabeni si  printre ingrediente am regasit apa termala Vichy.Eu sunt prietena cu apa termala de vreo 4 ani cand am utilizat pentru prima oara Spray cu Apa Termala de la Vichy, si a fost ca o oaza in mijlocul desertului pentru mine pe perioada verii!


Printre ingredientele cremei care mi-au atras atentia se numara:




  • Apa termala de la Vichy - apa de izvor Lucas bogata in 17 minerale si 13 oligoelemente; ofera un efect calmant, elimina in mod semnificativ simptomele de mancarime, senzatiile de arsura si alte simptome ale pielii iritate. Stimuleaza pozitiv sistemul imunitar al pielii si creste semnificativ eficienta catalazei - enzima care protejeaza pielea impotriva radicalilor liberi. De aceea, apa termala de la Vichy este folosita in toate produsele Vichy.
  • Extracte de Kombucha - Kombucha a fost cunoscuta timp de secole pentru puterile sale de restaurare. Se obtine prin fermentarea ceaiului negru Ceylon. Rezultatele biotehnologiei au aratat efecte benefice, acesta continand AHA - vitamine - polifenoli, acestea hranind pielea bucata cu bucata.

Am utilizat-o cam o luna de zile si s-a consumat destul de putin din ea , in plus am observat cateva imbunatatiri la nivelul fetei:

  • pielea e mai neteda, mai luminoasa
  • ridurile fine de expresie s-au estompat

In plus avand in compozitie apa termala , atunci cand aplic crema pe fata am o senzatie de racoare, ceea ce in anotimpul canicular este o adevarata binecuvantare!!





Pretul ei e undeva la 93 ron, 50 ml.Poate fi considerata putin mai scumpa, dar avand in vedere ca face parte din categoria dermocosmeticelor, eu zic ca se merita.In plus nu va cumparati creme in fiecare zi. Pe mine cel putin o crema de fata cu aplicare de 2 ori pe zi ma tine cam 3-4 luni. Si eu cred ca este ok raportul calitate-pret-durata de consum.

O puteti  incerca si in varianta  mini size- 15 ml la reptul de 32 ron, daca nu doriti sa investiti foarte mult de la inceput si sa nu stiti sigur daca va prieste, sau mai simplu: puteti incerca testerele cremei pe care le gasiti cam la orice lant mare de farmacie (Catena, Dona, Sensiblu, etc).


 Nu am mai fost incantata de efectele unei creme de foarte mult timp. Si avand posibilitatea de a testa diverse creme, chiar nu mai credeam ca pot gasi o crema care sa se adapteze atat de bine nevoilor tenului meu.

Chiar am primit complimente zilele trecute referitoate la luminozitatea si cat de uniform arata tenul meu.



Deci , daca aveti un ten normal spre mixt, va invit sa incercati aceasta crema si sper sa aveti rezultatele pe care le am avut si eu cu ea!















Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!